למה רציתי לעזוב את האתר...
אז בהתחלה זה היה דיי סודי ולא רציתי לדבר על זה, אבל עכשיו כבר מלא יודעים אז תדעו גם אתם..
יום שישי, בזמן שאילניתושקה הייתה במסיבה של דאלי, גם אני רציתי ללכת לשם,
ואני לא בדיוק ידעתי מאיפה נכנסים לשם,
בכל אופן, הגעתי למקום שבו ניסו לאנוס אותי..
ראיתי איזשהו בחור די מגודל.. והוא התחלי להתקרב אליי שאל אותי "מה המצב?" הארתי עליו עם הפלא' לראות מי זה
ואז הוא ניסה לנשק אותי והתנגדתי אז הוא חיבק אותי הצמיד אותי אליו, נתחיל לגעת בי ואני ניסיתי לברוח ולהיאבק בו והוא נאבק בי גם, אז התחלתי לצרוח שמישהו יבוא לעזור לי וביקשתי ממנו שיפסיק אבל זה לא עזר
הוא רק סתם לי את הפה והתחיל לנסות להפשיט אותי.. נגע בי וכו', ואז לא יודעת למה ותודה לאל שזה ככה
הוא פתאום החליט להעיף לי כאפה ולברוח..
וזהו.. פשוט לא רציתי לדבר על זה, אבל מצד שני רק על זה אני מדברת בזמן האחרון כי זה כל מה שיש לי בראש..
מאמי אני מצטערת 😢 יש אנשים כלכך מגעילים =\\\
ולמה לעזוב את האתר בגלל זה? אנחנו צריכים לתמוך בך ולעזור לך,
אם את צריכה משהו
shir_bb93@hotmail.co.il
326233480
אוהבתותך המון!
יאו מאמי ,
איזה עצוב
זה הדבר הכי נוראי שיכול לקרות לבת ..
למה לא ברחת ישר ?
ואיפה זה היה ?
אימאלה.. לא עלינו דברים כאלה..
ומאמי .. אני מקווה שזה יעבור כי זה טראומה..
תגישי תלונה ,
ואיך זה מתקשר לפורום ? 😢
מצטער =\
הלוואי שימות בנזונה
לאנוס זה הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות
תיהיי חזקה
=]
יאוו אני מצטערת....
זה בטח כ''כ קשה מאמייי את צריכה להתלונן משו..
אני מקווה שתתגברי על זה..אם את צריכה משו אני תמיד פהה
אבל לא הבנתי איך זה מתקשר לפורום..
אוויש , אני מ'זה מצטערת ולא הבנתי באמת איך זה מתקשר
לפורום זה ממש טראומה לחוות כזה דבר זה דבר אחד הנוראיים
שיכולים לקרות לבת , תהיי חזקה ואם את צריכה משוו ..
אני באייסי[ישלך אותי כבר] !
QUOTE (Killer-it @ 10/07/2006)
ואז הוא ניסה לנשק אותי והתנגדתי אז הוא חיבק אותי הצמיד אותי אליו, נתחיל לגעת בי ואני ניסיתי לברוח ולהיאבק בו והוא נאבק בי גם, אז התחלתי לצרוח שמישהו יבוא לעזור לי וביקשתי ממנו שיפסיק אבל זה לא עזר
הוא רק סתם לי את הפה
אילניתוש... כן ניסיתי לצרוח וכם ניסיתי לברוח רשמתי את זה---
וזה מתקשר לפורום בגלל שיש פה בפורום הרבה מהעיר שלי, ולא יכלתי לדבר על זה..
ופשוט רק זה היה בראש שלי, שום דבר אחר לא..
גם המשטרה ביקשה שאני לא אדבר על זה בנתיים.. אבל עכשיו כשל העולם כבר יודע מזה
אז אני כבר מספרת על זה גם פה..
מי שמהעיר מפה ידע זה כבר לא אכפת לי
חוץ מזה אני לא מתביישת בזה, אני לא אשמה.. לא בחרתי שזה יקרה לי...
רק חבל שיש אנשים כאלה חראות בעולם הזה...
אז כמו שהבנתם כן הגשתי תלונה והעניין בטיפול.. הוא כנראה חדש בעסק כי אין תמונה שלו במסדר זיהוי
תמונות...
אני עם כולם =/
תגישי תלונה או משהו
ותהיי חזקה
בעעע יייייייש אנשיםםם כל כךךךךך רעייים..
אם את צריכה משהו
265371955
תמיד פה בשבילך
יאוו מאמייי אני כ"כ מצטערתת
כולנו אוהבים אותך ויכולים רק לעזור
אני יודעת שקשה לך לדבר על זה
וחשוב שתדעי שכולנו כאן יכוליפם לעזור לך ורק אוהבים אותך..
את לא צריכה להיות עצובה מאמי הוא הסתום כאן
תגישי תלונה אם את זוכרת איך הוא נראה..
אם את רוצה לדבר מאמי אני תמיד כאן
293100866
snoopy232@walla.co.il
יא יפה שלי ,
אני מזה עצובה ..
כאילו זה מזה קשה..
למה הלכת לבד מאמי ?
איך עכשיו נסתובב בעיר ? 😢
יהיה טוב מאמי .. אל תדאגי זה יעבור וכולם יישכחו
כנסי אליי לאייסי 244694127
יא בובי אני מצטערת כמו כולן..
אף אחת לא צריכה לעבור את זה..!
העיקר זה עבר נשמה שלי..כל דבר שאת צריכה
כולנו פה בשבילך..!
תהייח זקה ולאט לאט תעברי את זה..
אוהבת מאוד..
ואיי מאמיי אני שמחהה שלא קרה לך משהו יותר חמורר מזההה
כי זה היה יכול להיגמר אחרתת
בןן זונהה שימותתת !!! 😠 😠 😠
אל תעזבי אנחנו נעזורר לך פההה
אני מקווה שתצאי מהטראומה הזו מהר ככול האפשרר
אבל שתדעי תמיד אסור ללכת לבד למקומות כאלה תמי דתהיה עם חברה אפילו לשורותיים לכי עם מישהו..
ואויאי מסכנה !!
תקשיבי את צריכה להגיד תלונה אם ראית את הפנים שלו!
ובאמת ראיך זה מתקשר ךפורום?
אבל אל תתני לזה להשפיע על החיים שלך אנחנו תומכים בך ואת חזקה!
יהיה בסדר נשמה!
אם את צריעכה משהו אנחנו כאן בשבילך..
כל הכבוד לך שהגשת תלונה ..
במצב שלך ניראה לי שלא הייתי עושה את זה !
כל -הכבוד לך!
ו.. אני מממש מצטערת בשבילך ..
פעם הבא תלכי עם אנשים ..
ליטל
תקשיבו.. אני הלכתי לבד אבל אבא שלי חיכה לי למטה ואמר לי שאני אתקשר אליו כשאני נכנסת לשם..
כי לא ידעתי בדיוק מאיפה הכניסה.. ובגלל שמי שנכנס למסיבה לא יכול לצאת בשעה הראשונה
אז חברה שלי דיברה איתי בטלפון ממש רגע לפני ואמרה לי שהיא מחכה לי כבר בפנים...