מאמי את לא צריכה להסביר לאף אחד..
אנחנו מודעים בוודאות שזה לא אשמך חס וחלילה...
אם את צריכה לדבר עם מישהו או סתם אז אני תמיד באייסי בשבילך!
תודה מאמי.. ותודה לכלום!
זה באמת מחזק...
בדיוק...
העיקר שאת בסדר..
אוייי אני מזה מצטערת.
אבל אני שמחה שלפחות באמת לא קרה משהו חמור יותר...!!!
אחחח איזה אנשים יש בעולם הזה....לדעתי אנשים כאלה צריכים לסרסססססססססס
אין לי מילים..
רק מחבקת חזק חזק חזק
וואי איזה אנשים זבל יש בעולם הזה!!!
הוא צריך למווווות!!
אני ממש מצטערת בשבילך..!!!
תיהי חזקההה זה יעבור לאט לאט!!
נשמההההה שלייייייייייייי =\
מדוע ולמה לא סיפרת לי..=[
ואיייייי נשמתי!!!! אהובתי שלי אני כאן לכל מצב ובכל מצב!!!!
וזה בשביל כל א-ח-ד
אוהבת'ך הכי הכי שיש!!!
הוא ממש חרא של בן אדם
קרה לי משהו דומה , אם בא לך לדבר..
אני כבר אמרתי לך הכל באייסי..
אז רציתי לשאול.. איך מתקדמת החקירה?
QUOTE (~MoR~ @ 10/07/2006) וואי איזה אנשים זבל יש בעולם הזה!!!
הוא צריך למווווות!!
אני ממש מצטערת בשבילך..!!!
תיהי חזקההה זה יעבור לאט לאט!!
!!
מוואה ענקיתת
יאא מאמי אני ממש ממש מצטערת בשבילך..
זה כל כך משפיל וכל כך משנה את הבנאדם המקרים האלו. זה טראומה לכל החיים !!
אני מקווה שאת בסדר ואת לא חושבת על לפגוע בעצמך על משהו..
תישארי אופטימית, ותגישי תלונה במשטרה !! ומהר. . => => !!!
סיפרת על זה להורים שלך או מש'ו?!
איככ בנאדם בנזונההה חרא מגודדדדדדללל.!!!!!!!!!!!!
סליחה על המילים האלה.
אני תמיד פה בשבילך..
תכנסי אליי לאייסיקיו אם בא לך. . 285408498
סתיוו'ש
עם כולן פה..
תהיי חזקה !
אני תמיד פה אם את צריכה משהו..
חיבוק גדוללללל !
יואוווו אלוהיםםם מזל שאת בסדרר
זבללל טיפשש חראאא איזה אנשיםם יש בעולם הזה
אלוהיםםם למה?!.!?!?!??!?!?!?!?!!??
באמת מזל שאת בסדר ברוך השם
אני מתארת לעצמי מה עובר עלייך
אבל שוב מזל שלא קרה יותר ממה שקרה...
תהיי חזקה ואם את צריכה משהו אני פה 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אויי מאמייי אני אפילו לא יודעת מה להגיד זה בטח כזה מפחיד יווו ..אל תסתובבי לבד כי זה באמת מסוכן
ועוד בעיר שלנו שיש כל כך הרבה מקרים כאלה וכל הערבים הזונות האלה...
טוב העיקר שזה עבר ואת בסדר..
אגב לא ידעתי שאת מנצרת עילית חח אולי אני מכירה אותך ...
יהיה בסדר העיקר שזה עבר נגמר ..אבל זה בטח מאוד קשה ומשאיר קטן לחייים..
אם את צריכה משו.. 210532446
😊
אין לי כ"כ מה להגיד כי כבר אמרו הכול,
אבל.. תדעי שאנחנו תמיד פה בשבילך!
מצטער שזה מה שהיית צריכה לחוות,
אבל דווקא ממקרים כאלו צריכים לשאוב כוח להתעצם כבן אדם..
תהיי חזקה..
ואם את צריכה משהו,אפילו הדבר הכי קטן..279471006.... אני פה,בשבילך!