קארין!!! מה את רצינית?!?!?!? הוא מהעיר?!?! ראית אותו לפני זה!??!?!
עכשיו הבנתי מה פשר האווי!!!!
חח לא קארין, קרן!
וכן.. עכשיו אני יותר בסדר
תודה אנשים אני אוהבת את כולכם!!!! באמת שאתם רק עוזרים ומחזקים,
וזהו.. אני יותר בסדר.. למרות שזה עדיין נורא מפחיד אותי להתסובב בחוץ וזה נורא מרתיע אותי
אבל אני כן מסוגלת לצחוק ולחייך וזה הכי חשוב
הפחד האמיתי זה כשאני מסתובבת בחוץ ואני רואה אנשים שקצת דומים לו במבנה גוף או במראה הכללי
או בלילה כשאני הולכת לישון אז יש לי סיוטים, ואני ישנה עם אמא שלי לא לבד.
אז ככה.. ההורים שלי יודעים, תלונה כבר הגשתי ואת המסקנות הסקתי...
אבל עדיין אני לא אשמה שיש כאלה חלאות...
את באמת לא אשמה
וגם כן מדינה של שטויות פשוט גועל נפש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברור שאת לא אשמה!! ושלא תעזי ואפילו בקצת להתחיל לחשוב שאת אשמה כי זה ברור לך שאת ממש לא!!
זה אחד הדברים הנוראיים שיכולים לקרות...
אני שמחה ששיתפת בזה אנשים ובמיוחד את המשטרה. אני מקווה שיתפסו את מי שעשה לך את זה. אני גאה בך שהיה לך את האומץ להתלונן. אנחנו תמיד פה בשבילך!!!!!
אם תירצי לדבר or7777@hotmail.co.il
אוווי מצטער לשמוע !!
איך אף אחד לא שמע ?! צריך לשבור לו את הביצים לבן זונה הזה !
אוייי איך יש אנשים מגעילים כל כך?!
אין מילים לתאר את זה...
ותודה לאל שהוא לא עשה לך שום דבר מעבר...
עכשיו אחרי שכולם יודעים אני מציעה שתשארי בפורום כי כולנו רוצים
שתשארי וגם נוכל לעזור או משו ויופי שהגשת תלונה ,
מקווה שייתפסו אותו , !-_- 😊
ועכשיו אני גם מכירה ת'ך פנים מול פנים, חחח חמודה !
חחח מכוערים עכשיו אני גם מכירה אותך פנים מול פנים!!
וגם את אילניתושקהההה
אבל אנשים ברוך השם אני כבר יותר בסדר.. ז"א.. עדיין יש לי חרדות מבנים שאני לא מכירה
ועדיין יש לי סיוטים בלילה ואני ישנה עם אמא..
אבל חוץ מזה אני בסדר..
לווווב יוווו אוווולללל
וואו :\
איזה אנשים דוחים יש בעולם ,
כ"כ מצטערת שזה קרה לך..
אני תמיד פה בשבילך.
וברור שאת לא אשמה ,
אל תחשבי ככה בככככללל ,
תיהי חזקה.
אנחנו איתך ת מ י ד 3>
מצטער מאמי...
הלוואי שימות הבנזונה הזה שונא תאנשים האלה חולים בראש צריך להרוג אותם
צריך לסרס אותו ב=ד=ח=ו=ף!!
הלוואי והוא יעבור את הכביש ומשאית תדרוס אותו ואז הנהג יזכר שהוא שכח משו ויחזור ובדרך ידרוס אותו שוב ואז הוא כבר יסע לאן שהוא רצה ושוב ידרוס אותו!
ואז כשהוא ימות הלוואי וכשיחסו את הקבר בחול אמא שלו תבכה ויכנס לה חול לעיניים ולפה!
והלוואי שלאבא שלו מרוב דמעות וכאב על הבן זונה שלו הוא יחרבן כל לילה במיטה
וככה כל פעם כשהוא יראה ת'חרא שלו הוא יזכר בו ויתחיל לאכול אותו!
והלוואי שכלללל המשפחה שלו תירקב בגיהנום!!!!!
אוי מאמי אני מצטערת בשבילך
זה כזה כואב לשמוע על הדברים האלה=[
איזה אנשים חלאות זה אנשים שצריך לשים בכלוב ולא לשחרר אף עפםםםםםם
אם את צריכה משהו שלחי הודעה בפרטי=]
אוהבת שירי=]
QUOTE (Killer-it @ 12/07/2006) צריך לסרס אותו ב=ד=ח=ו=ף!!
הלוואי והוא יעבור את הכביש ומשאית תדרוס אותו ואז הנהג יזכר שהוא שכח משו ויחזור ובדרך ידרוס אותו שוב ואז הוא כבר יסע לאן שהוא רצה ושוב ידרוס אותו!
ואז כשהוא ימות הלוואי וכשיחסו את הקבר בחול אמא שלו תבכה ויכנס לה חול לעיניים ולפה!
והלוואי שלאבא שלו מרוב דמעות וכאב על הבן זונה שלו הוא יחרבן כל לילה במיטה
וככה כל פעם כשהוא יראה ת'חרא שלו הוא יזכר בו ויתחיל לאכול אותו!
והלוואי שכלללל המשפחה שלו תירקב בגיהנום!!!!!
מה המשפחה שלו עשתה לך? =\
גועל נפש של בן אדם ...
תהיה חזקה ואני פה עם כולם ...
אם את צריכה משהו 169145205
תמיד לרשותך ... אוהבת אותך !