מאמי אני ממש מצטערת בשבילך!!
לא קראתי את הכול, מחלייייייייא פשוטט מגעייייייייל לדעת שיש בנצרת עלית כאלו דברים, אל תסתובבי בחיים שלך לבד!!!!
וואיי אני יתפוס תבנזונה נתלה אותו!!
מישהו יעשה לךךךךךךךךךך רע!~@#$
יפה שלי, תמיד תוכלי לספר לי!!!
את יודעת את זה!!!
אני אווהבת אותךךךךךךךךךךךךךך
ויהיה בסדר, אולי תלכי לטיפול פסיכולוגי? זה עוזר...
אוייי אני שונאת אנשים כאלה למה הם קיימים בכלל רק הורסים את החיים לאחרים איזה מעצבנים צריכים לסרס אותם כמו שאמרו פה קודם
הוו מאמי אני ממש מצטערת בשבילך זה ממש נורא😢 אבל יהיה בסדר וטוב שהגשת תלונה!! אם את צריכה משו אנחנו תמיד פה איתך!!!!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 12/07/2006) QUOTE (Killer-it @ 12/07/2006) צריך לסרס אותו ב=ד=ח=ו=ף!!
הלוואי והוא יעבור את הכביש ומשאית תדרוס אותו ואז הנהג יזכר שהוא שכח משו ויחזור ובדרך ידרוס אותו שוב ואז הוא כבר יסע לאן שהוא רצה ושוב ידרוס אותו!
ואז כשהוא ימות הלוואי וכשיחסו את הקבר בחול אמא שלו תבכה ויכנס לה חול לעיניים ולפה!
והלוואי שלאבא שלו מרוב דמעות וכאב על הבן זונה שלו הוא יחרבן כל לילה במיטה
וככה כל פעם כשהוא יראה ת'חרא שלו הוא יזכר בו ויתחיל לאכול אותו!
והלוואי שכלללל המשפחה שלו תירקב בגיהנום!!!!!
מה המשפחה שלו עשתה לך? =\
המשפחה שלו.. נו זה הכל בגניםםם
לא יכול להיות שסתם פתאום נוצר כזה בנאדם! זה מסר לא נכון שהמשפחה העבירה לו
או שזה משהו בגנים עוד מישהו מהשפחה ב-ד-ו-ק יש לו הפרעה כזו או אחרת..
וההורים שלו הביאו ת'יצור הזה לעולם בעע
ANYWAY תודה אנשים לוב יווווווו
באמת באמת אתם הכי מושלמים שיכולים להיות חולעלייכםםםםםםםםםםםםםםםםם
מווואה מווואה מוווואהההה
כלבבבבבבבבבב!!!!!
חיימשלי אין לי הרבה מה לכתוב לך כאן
כנסי למסנג'ר שלי - lvi_1@walla.co.il
תיהי חזקה בובה שלי ואני תמיד כאן בשבילך!!!
כ"כ מצטערת שזה קרה לך ותפנימי שאת לא אשמה!!
QUOTE (Killer-it @ 14/07/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 12/07/2006) QUOTE (Killer-it @ 12/07/2006) צריך לסרס אותו ב=ד=ח=ו=ף!!
הלוואי והוא יעבור את הכביש ומשאית תדרוס אותו ואז הנהג יזכר שהוא שכח משו ויחזור ובדרך ידרוס אותו שוב ואז הוא כבר יסע לאן שהוא רצה ושוב ידרוס אותו!
ואז כשהוא ימות הלוואי וכשיחסו את הקבר בחול אמא שלו תבכה ויכנס לה חול לעיניים ולפה!
והלוואי שלאבא שלו מרוב דמעות וכאב על הבן זונה שלו הוא יחרבן כל לילה במיטה
וככה כל פעם כשהוא יראה ת'חרא שלו הוא יזכר בו ויתחיל לאכול אותו!
והלוואי שכלללל המשפחה שלו תירקב בגיהנום!!!!!
מה המשפחה שלו עשתה לך? =\
המשפחה שלו.. נו זה הכל בגניםםם
לא יכול להיות שסתם פתאום נוצר כזה בנאדם! זה מסר לא נכון שהמשפחה העבירה לו
או שזה משהו בגנים עוד מישהו מהשפחה ב-ד-ו-ק יש לו הפרעה כזו או אחרת..
וההורים שלו הביאו ת'יצור הזה לעולם בעע
זה לא קשור לגנים ולא קשור לחינוך.
זאת הפרעה נפשית.
וואי מאמי אני מקווה שאת עכשיו יותר טוווב..
אין לי הרבה מה להגיד לך..
תרגישי טוב בובה..