QUOTE (ניקול111 @ 09/07/2006) QUOTE (neni @ 09/07/2006) ואותי שכחו?..
אפילו לא שמתם לב שלא הייתי פה..הא??..
😢 😢
למען האמת אני לא מכירה אותך.... 😁 😉
אז נכיר עכשיו?..חחחח..
אני רונן בן 15 מירושלים 😊
נעים מאוד..חחח..
QUOTE (ניקול111 @ 10/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 09/07/2006) QUOTE (ניקול111 @ 09/07/2006) בקשר לנדב לא לדאוג...בקרוב הוא יקפוץ לבקררר...
אלי מאמי, אתה ברגילה?!
ולמה חופר?! אני אישית לא שומעת ממך בכלל!!
אושרי וניררר....אוהבות אתכםםםם!!!
נכון בנות?!?!?!?!?!?!?
אייזזזהה חרטטניותת!!
😊
יודעים שלא אכפת לכןן מאיתתננוו!
לא לימדו אותכן שאסור לשקקרר?!
חחחחחח 😂
אוהב גםם! את חלקכן! P=
מתותתתתתתת, מאוזפזותתתתתתתתתתת, אינפוזיההההההההההההההההה 😂 😂
כן,כן..
אני יודע...
לא חדש לי!
😂 😉
סתם,סתם..
ורונן.. י'עקוםם..אתה לא יודע איפה אתה גרר?!!??
אתה לא גר בירושלים,אתה גר במבשרת ציון..
למען האמת אתה גר ברחוב ה**** מספר ***,מס' תיבת הדואר שלך היא #$#@
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😉
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2006) QUOTE (ניקול111 @ 10/07/2006) QUOTE (oshri_Ok @ 09/07/2006) QUOTE (ניקול111 @ 09/07/2006) בקשר לנדב לא לדאוג...בקרוב הוא יקפוץ לבקררר...
אלי מאמי, אתה ברגילה?!
ולמה חופר?! אני אישית לא שומעת ממך בכלל!!
אושרי וניררר....אוהבות אתכםםםם!!!
נכון בנות?!?!?!?!?!?!?
אייזזזהה חרטטניותת!!
😊
יודעים שלא אכפת לכןן מאיתתננוו!
לא לימדו אותכן שאסור לשקקרר?!
חחחחחח 😂
אוהב גםם! את חלקכן! P=
מתותתתתתתת, מאוזפזותתתתתתתתתתת, אינפוזיההההההההההההההההה 😂 😂
כן,כן..
אני יודע...
לא חדש לי!
😂 😉
סתם,סתם..
ורונן.. י'עקוםם..אתה לא יודע איפה אתה גרר?!!??
אתה לא גר בירושלים,אתה גר במבשרת ציון..
למען האמת אתה גר ברחוב ה**** מספר ***,מס' תיבת הדואר שלך היא #$#@
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😉
ונראה לך שמישו שמע על החור שאנחנו גרים בו?!?..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..
מבשרת ציון..לא יגיד שומדבר..לאף אחד..
אז הייתי יותא ענייני.. 😉
QUOTE (neni @ 10/07/2006) QUOTE (ניקול111 @ 09/07/2006) QUOTE (neni @ 09/07/2006) ואותי שכחו?..
אפילו לא שמתם לב שלא הייתי פה..הא??..
😢 😢
למען האמת אני לא מכירה אותך.... 😁 😉
אז נכיר עכשיו?..חחחח..
אני רונן בן 15 מירושלים 😊
נעים מאוד..חחח..
חח נעים מאוד, ניק, 18 😊
לא לזלזל..אני יודעת איפה זה מבשרת ציון ומכירה משם 2 בנות..=]
מההה זההה מי זה נדב ?@!@#
הופה הופה נדבבבב!!!!!!!!!
איפה היית????
QUOTE (kikilipi @ 10/07/2006) מההה זההה מי זה נדב ?@!@#
הלוווווווווו (במבטא רוסי)
חחחחחח סתם
מזה אין בנים?!
מווווווווווווווותק
פתחי עניים
בלונדיני עניים כחולות שרירי 😎
לא מסטלבת
שני - הייתי עסוק בלישון רוב היום ואז לעשן נרגילה ולצאת החוצה..
לודה - צבטי חופשי כפרה, me tzizi is tu tzizi