QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 08/07/2006) דרך אגב גם אני קיים
ומרוב שאני חופר לכם אפילו אתם לא שמים לב לקיומי
ואני ברגילה ככה שאני חופר פה כל יום בורות ואתם לא שמות לב אפילו =]
רגעע אתה לא בצבא?!
QUOTE (שמאוהבת @ 08/07/2006) דניס לא בצבא !
הוא שומר במחנה קיץ של הצופים...
חעחעחעחעחעחחח
דניס חאמוד שלי 😛
מזאת אומרת דניס בשמירה? באיזו שמירה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני =]
לפעמים קוראים את כל התגובות ואז מבינים !
קראתי הכל חוץ מאת שלך שיש לך הסבר חחח התפספס לי
ותודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 07/07/2006) ניר ואני לא מספייקק טוובביםם?!!?!
😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😉
!!!!!! 😊
חוצפההה! חח
חחחחחחח 😁
QUOTE (נאפי @ 08/07/2006) קראתי הכל חוץ מאת שלך שיש לך הסבר חחח התפספס לי
ותודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חעחעחעחעחעח חירטוט 😛
אני ציטטתי את שנהב..
אז לא קראת גם את של שנהב.. 😁
QUOTE (G-A-L @ 08/07/2006) לא נראה לי שנדב חסום.. הוא סתם פשוט לא נכנס..
הוא היה פעם חסום..עכשיו כבר לא (נראה לי )
נטש אותנו..
בקשר לנדב לא לדאוג...בקרוב הוא יקפוץ לבקררר...
אלי מאמי, אתה ברגילה?!
ולמה חופר?! אני אישית לא שומעת ממך בכלל!!
אושרי וניררר....אוהבות אתכםםםם!!!
נכון בנות?!?!?!?!?!?!?
ואותי שכחו?..
אפילו לא שמתם לב שלא הייתי פה..הא??..
😢 😢
QUOTE (neni @ 09/07/2006) ואותי שכחו?..
אפילו לא שמתם לב שלא הייתי פה..הא??..
😢 😢
למען האמת אני לא מכירה אותך.... 😁 😉
QUOTE (ניקול111 @ 09/07/2006) בקשר לנדב לא לדאוג...בקרוב הוא יקפוץ לבקררר...
יישש
QUOTE (ניקול111 @ 09/07/2006) בקשר לנדב לא לדאוג...בקרוב הוא יקפוץ לבקררר...
אלי מאמי, אתה ברגילה?!
ולמה חופר?! אני אישית לא שומעת ממך בכלל!!
אושרי וניררר....אוהבות אתכםםםם!!!
נכון בנות?!?!?!?!?!?!?
אייזזזהה חרטטניותת!!
😊
יודעים שלא אכפת לכןן מאיתתננוו!
לא לימדו אותכן שאסור לשקקרר?!
חחחחחח 😂
אוהב גםם! את חלקכן! P=
QUOTE (oshri_Ok @ 09/07/2006) QUOTE (ניקול111 @ 09/07/2006) בקשר לנדב לא לדאוג...בקרוב הוא יקפוץ לבקררר...
אלי מאמי, אתה ברגילה?!
ולמה חופר?! אני אישית לא שומעת ממך בכלל!!
אושרי וניררר....אוהבות אתכםםםם!!!
נכון בנות?!?!?!?!?!?!?
אייזזזהה חרטטניותת!!
😊
יודעים שלא אכפת לכןן מאיתתננוו!
לא לימדו אותכן שאסור לשקקרר?!
חחחחחח 😂
אוהב גםם! את חלקכן! P=
מתותתתתתתת, מאוזפזותתתתתתתתתתת, אינפוזיההההההההההההההההה 😂 😂