נדב....כמה אמרתי לך פעם שאתה מפגר???? 😂 😂 😂
מוורר..
אני משתחווה בפנייךךך! 😉
חחחח
את נראה לי היחידה מכול הפטורום הזה שיודעת אשכרה איפה זה (חוץ ממי שגר פה..חח..)
את מי את מכירה?1
אולי אני גם מכיר! חח
האאאאיייייי קטינה בת 12?! 😠
QUOTE (LittleFairy3 @ 12/07/2006) האאאאיייייי קטינה בת 12?! 😠
אל תתייחסי לנדב, כל שטות שיוצאת לו מהפה זה כשהוא עישן יותר מידי...
חחח הוא סתם צוחק מותק, לנדבי יש קצת הפרעות.... 😛
נדב, אתה יודע שאני אוהבת אותך.... 😊
QUOTE (LittleFairy3 @ 11/07/2006) האאאאיייייי קטינה בת 12?! 😠
כפרה אני צוחק...
נכון יש כזה חום מסביב לפיטמה? צמח לך כבר?
אני מאמין שלא.. את קטינה מאמי..
יודעת מה, רק כי אני איש טוב ואוהב לעזור... תני צילום של האיזור ואני אגיד לך בדיוק בת כמה את.
(יש כאלה קוראים בקפה.. אני קורא בפיטמה)
ya teba liubliu luba
QUOTE (kikilipi @ 12/07/2006) QUOTE (LittleFairy3 @ 11/07/2006) האאאאיייייי קטינה בת 12?! 😠
כפרה אני צוחק...
נכון יש כזה חום מסביב לפיטמה? צמח לך כבר?
אני מאמין שלא.. את קטינה מאמי..
יודעת מה, רק כי אני איש טוב ואוהב לעזור... תני צילום של האיזור ואני אגיד לך בדיוק בת כמה את.
(יש כאלה קוראים בקפה.. אני קורא בפיטמה)
ya teba liubliu luba
אלוהים ישמוררר...נדב, יא מופפפרעעעעע.....חחחחחחחחחחחחחחחחחח
והכתובית מרוסית? למי מכוונת?? 😛