דרך אגב גם אני קיים
ומרוב שאני חופר לכם אפילו אתם לא שמים לב לקיומי
ואני ברגילה ככה שאני חופר פה כל יום בורות ואתם לא שמות לב אפילו =]
חחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (15PrInCeSs @ 07/07/2006) למה חוסמים את נדבי?
??????
גם אני פה 😢
לא זוכרים אותי?
לא נראה לי שנדב חסום.. הוא סתם פשוט לא נכנס..
הוא היה פעם חסום..עכשיו כבר לא (נראה לי )
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 08/07/2006) אושררררררררררררררררי אתה מספיק לי #@! =))
התכוונת מספק אותך,ללא?!
😂 😉
וא וא מה הלךך אתמול בבלליילללהה!
הכותתוונננתתתת! 😂
מווטרררף לך על התחתת הסקסססיי! 🙄 😎
QUOTE (oshri_Ok @ 08/07/2006) QUOTE (שירוש_המאמוש @ 08/07/2006) אושררררררררררררררררי אתה מספיק לי #@! =))
התכוונת מספק אותך,ללא?!
😂 😉
וא וא מה הלךך אתמול בבלליילללהה!
הכותתוונננתתתת! 😂
מווטרררף לך על התחתת הסקסססיי! 🙄 😎
זה לא מצחיק 😢
אתה קרעת לי את הכותונת יא חתיכת שמגג ! 😢
חחחחחחחחחחח
גוג ומגוג!!
😂
מה זה שמגג?!!? 😕
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
איך הגעתן ללזההה?!? 😯
דניס פה הוא לא בצבא, פעיל בפורום של המנהלים,
והוא לא יהיה פה שבוע, הוא בשמירה עד ה14.
מה?#@!?$@!
לא ידעתי שדניס בצבא 😯
דניס לא בצבא !
הוא שומר במחנה קיץ של הצופים...