נדב, סטס, דניס, עמית, כל חבורת נועם...
רק אושרי וניר מפה....
לייקקקק בויז?! וואר אר יו!?!??!
נראה לי להקת 1612 באיי נאפה ...
ליאור פה ראיתי חח
וסטס מדי פעם נכנס..
QUOTE (י-ע-ל @ 07/07/2006) נראה לי להקת 1612 באיי נאפה ...
ליאור פה ראיתי חח
וסטס מדי פעם נכנס..
אכן..
לא נעלמתי
פשוט לא שמים לב עלי
נעשיתי לא פופולארי 😁
סטס? רוצה להיות פופלארי כמו לודה?
QUOTE (~MoR~ @ 07/07/2006) סטס? רוצה להיות פופלארי כמו לודה?
לא זה בסדר
זמן התהילה שלי כנראה עבר כאן 😊
סטסס לא נכווןן התהילה שלך אף פעם לא תעבורר חח
איפה נדב?
דניס?
אממממ...נדב באילת מיום רביעי, אבל לודעת, כל הזמן חוסים אותו וכאלה אז אני לא יודעת למה הוא לא נכנס...אפעם לא שאלתי.
ודניס?? זניס באמת נעלמו עקבותיו.
אלי בצבא, אז סלחתי...
אבל השאר!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? קאםםםםםםםםםםם באקקקקקקקקקקקקקק
ניר ואני לא מספייקק טוובביםם?!!?!
😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂 😉
QUOTE (י-ע-ל @ 07/07/2006) נראה לי להקת 1612 באיי נאפה ...
ליאור פה ראיתי חח
וסטס מדי פעם נכנס..
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אושררררררררררררררררי אתה מספיק לי #@! =))