מצטערת שלא המשכתי עד כה אני לא בבית כבר שבוע וחצי אחרי שהיו נפילות בטבריה וזה נפל ליד הבית שלי אני והמשפחה עזבנו..
תשמרו על עצמכם ואני ימשיך שאני יחזור הביתה!
קוראת חדשה שלך=]]..
הסיפור הוא אמיתי???
מחכה להמשךךךךך!!!
-יסווו-
כן מאמי הסיפור אמיתי.. לצערי..
מקווה שאהבת.. תמשיכי לקרוא..
בננות אני ישתדל להמשיך בקרוב..
נשמות עבר הרבה זמן.. בגלל המלחמה לא הייתה לי אפשרות להמשיך..
אז מה איתכם? אתם רוצים שאני ימשיך או שלהשאיר אותו איכשהו??
יפה..
הוא אמיתי?
כי ככה הוא נננראה..
תמשיכי
הוא אמיתי..!!
אני לא חושבת שאני ימשיך רק בשביל תגובה אחת..
בכל מקרה תדעו שהוא נגמר טוב,
שאבא חזר הביתה,
והאישה הזו ממשיכה להטריד.. אבל הגלגל עגול, הוא עוד יסתובב וגם היא תסבול כי זה טבעו של העולם..!
למהה?? תמשיכי ואז יהיו הרבה קוראים