אני יקרא בהזדמנות מאמי =)
בננות אתן מקפחות אותי =\
תגיבווווו =)
המשך יהיה יותר מאוחר.. בע"ה =)
מאמיי
אני כבר מתה שתשימי המשךךך
נווו כבר..
גיבו לה ירעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותךךך
איזה עצובייי =\....
מחכה להמשך מאמי!
לילוש =]
כותבתתת המשךךךך =)
אבל אני רוצה שיגיבוווו =[
הנה ההמשך שלכם,
=) תגיבו (=
# פרק 4 #
רוצים לדעת מה אני באמת מרגישה?!
כ-א-ב.
המשפחה שלי, שמהצד תמיד נראית מושלמת,
גם עכשיו כשלא כולם יודעים מה קרה, גם אחרי שמונה חודשים,
הרוסה.
מתפרקת.
את אבא אנחנו ממשיכים לראות פעם בשבוע,
אותן השיחות המוזרות שהוא מקבל,
אותן ההודעות שהוא שולח,
לפעמים אני חושבת שהוא שכח אותנו,
שהוא בא אלינו רק פעם בשבוע כי הוא חייב,
כמו שהוא חי איתנו למרות שהיה עם מישהי אחרת כי היה חייב.
אני לא מבינה איך בן אדם יכול להיכנס כל כך עמוק לתוך השקרים,
ולהישאר שם זמן כה רב.
----------------------------------
בפסח חיפשתי עבודה,
וביקשתי ממנו שיחפש לי אם תהיה לו הזדמנות,
לאחר כמה ימים הוא אמר שמצא הרבה עבודות,
הייתי שמחה,
הוא עשה זאת בשבילי,
הוא התקשר אלי ואמר שצריכים להתקשר אליי,
חיכיתי יום, חיכיתי יומיים ובאמת התקשרו,
ברגע שהתקשרו הייתי ליד אמא שלי הסלון יופי שלה,
התקשרה אליי אישה,
עם קול נורא מוכר,
ואמרה שביום למחרת גם יתקשרו אליי כדי לקחת ממני פרטים.
אחרי שהסתיימה השיחה שלי איתה אמרתי לאמא שיש לי הרגשה שזאת היא.
אותה האישה שאבא שלי היה איתה.
למחרת התקשר גבר והציג את עצמו כמנהל החברה,
הוא אמר שאחרי שאני ידבר איתו תתקשר אלי אישה בשם **** ותיקח ממני פרטים.
ובכן,
אחרי שמעתי את השם שנאמר מספר פעמים נתקפתי בפחד.
ידעתי שזו היא.
מיד לאחר שסיימתי לדבר איתו הודעתי לאמא שלי שזאת היא והיא אמרוה להתקשר אלי.
אמא הזהירה אותי ואמרה לי להירגע ולסיים לדבר איתה.
ואכן,
לאחר מספר דקות היא התקשרה..
ביקשתי ממנה לחזור מספר פעמים על השם שלה כדי להיות בטוחה,
היא הביאה לי מספר ובטעות הוא נמחק לי,
התקשרתי לאמא שלי כדי שתברר מה המספר שהיא הביאה לי, כי לי אין שיחות
וכשאמא שללי התקשרה למספר שממנו התקשרה האישה הזו,
היא דיברה איתה,
הן רבו,
אמא שלי לא רצתה שהאישה הזו תתקרב לילדים שלה,
כמובן שלאחר הריב איתה היא גם התקשרה לאבא שלי וגם איתו היא רבה.
היא לא האמינה, כמו שגם אני לא האמנתי, שהוא מנסה שניצור איתה קשר.
אך בסופו של דבר התברר שהאישה הזו בכלל לא הייתה אמורה להתקשר והיא שיקרה לאבא שלי ואמרה לו שתתקשר אלי המעסיקה שהייתה אמורה להעסיק אותי והיא עשתה זאת במקומה.
כן זה היה סיפור שקשה לשכוח, ועד עכשיו אני נתקפת בחרדות כשאני נזכרת בקול שלה.
------------------------------------
מה שאני באמת, אבל באמת לא מבינה מה האישה הזו צריכה מאבא שלי?!
גם אבא שלי עצמו לא מבין,
כי באחת השיחות שלו עם אמא שלי הוא אמר ה שהוא לא מבין מה היא רוצה ממנו.
יש לה בעל,
יש לה שני ילדים קטנים,
יש לה כסף,
יש לה הכל,
מה עוד היא צריכה?!
למה היא הורסת ככה את המשפחה?!
המשך יבוא...........
פשוט מושלם
מרינוושששששששששששש
ממש אהבתיי
תמשיכי בובהההההההה
אוהבתךךךךךךךך
מור'צי 😊
תודה מוריייי=]
מתה עלייך בובהה..!!!
אבל זהו?! זה מה שמגיע לי?! תגובה אחת?!?!?!?
מהממםםם
מושלםםםםם
גאדד כמה רגש..
את כותבת כל כך יפהה
אהבתיי..
ומחכה להמשך בייבב
רותמי שלך =]]
תודה מאמייי, אבל המשך יהיה אחרי שיהיו תגובות.. אני לא יכולה להמשיך אחרי שתי תגובות =\
אוףף 😢
מה זה עד כדי כך מכוער שאתם לא מגיבים?! 😢
אם כן אז תגידו אני יפסיק לכתוב לכם..
😢