החלטתי לכתוב פה סיפור רק לחודשי הקיץ.
מקווה שתאהבו.
הוא אמיתי לגמרי.
תהנווו =)
# פרק 1 #
לפעמים אנו בטוחים שהכל טוב ויפה,
בלי שנדע מה בוער וקורה מסביב,
בלי לראות את המציאות ולהסתכל לה בעיניים אנחנו מאושרים,
אבל, שאנחנו מכירים בה החיים שלנו משתנים.
לא, לא סתם משתנים, הם מתהפכים.
לפעמים מה שהיה שחור נעשה ללבן אך לפעמים......הלבן הוא זה שהפוף לשחור העמוק.
-----------------------------------
תכירו אותי,
אני עוד חודשיים בת 16, קוראים לי מיכל.
אני הבכורה במשפחה, אחרי יש את אחותי בת ה9 שקוראים לה דנה,
וכמובן אמא ואבא.
-----------------------------------
כבר שמונה חודשים עברו מאז אותו ערב נוראי.
אמא ואבא חזרו מהעבודה בערב לא מתייחסים אחד לשני אך משתדלים לא להראות לנו את זה, מה שנמשך כבר כמעט חודש.
הרגשתי שמשהו עומד לקרות.
וכנראה שצדקתי.
אחותי ישבה וראתה איתם טלוויזיה ואני, הייתי במחשב.
"מיכל??" קרא לי אבא.
"כן אבא" עניתי.
"בואי הנה" הוא אמר, קמתי מהכסא ויצא מהחדר.
"שבי כאן" אמר אבא ואמא הנמיכה את הטלוויזיה.
"תשמעו יקירות שלי, אני ואמא החלטנו לקחת פסק זמן, אני עוזב את הבית, אני עובר לגור בחיפה. אני חושב שזה יותר טוב לכולנו ככה."
הוא בכה..
אמא בכתה..
דנה בכתה..
וגם אני הרגשתי שאני מתפוצצת ורוצה גם כן לפרוץ בבכי, אבל רציתי להיות חזקה.
"אני יבוא אליכם פעם בשבוע, אתן יכולות להתקשר אלי תמיד אני תמיד זמין בשבילכם" הוא אמר תוך כדי בכי..
-----------------------------------
זה היה ערב נורא,
זה נפל עלינו משמיים, בחיים הם לא רבו לידנו, הם תמיד ניסו לא להראות לנו שקורה להם משהו כדי להסיר דאגה מליבנו לכן זה היה כלכך לא צפוי וכלכך כואב..
הרגשתי שמשהו כאן חסר ולא נאמר..
אני חושבת שלא סתם זה קרה ויש לי כמה סיבות שאני בטוחה שאחת מהן באמת מתאימה..........................................................
ראשונה 😛
אהבתי אאת התחלהה
נשמעע מעניין תמשיכי
אוהבת ליטלווש 😊
חיחיחי מהירה =]
תודה מאמי.
ווואווו
מאמי זה פשוט מדהיםם
באמת זה ממש התחלה יפה..
ואני מכירה את ההרגשה שהורים מתגרשים..
אממ השמות אמיתיים?
ואני מחכה להמשך מאמי..
ממש יפה
התחלה מהממתתת
מחכה להמשך :]
מרינוששששששששששששש
דיי איזה עצוביייייייייייי
אבל מהמםםםםםםםםםםם
איזו כתיבהההההההה
ממש אהבתייייייייייייייייייי
תמשיכי בובהההההההההההה צ'ליי!!
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
לא מאמי השמות לא אמיתיים.
תודה לכולכןןןןן.. מחר בע"ה המשך.. =)
התחלה מעניינת..
את כותבת ממש יפה..
ולא יצא לי ליצור איתך קשר מאז שהפסקת לקרוא את הסיפור שלי..
ההודעה שלי בכלל לא הייתה מכוונת אליך.. ואת סתם לקחת ללב..
אז רק רציתי שתדעי שזה בכלל לא היה קשור אליך..
תודה מאמי..
סבבה, מבינה אותך אבל את ממש הגזמת וזה פגע בי.
יש לך סיפור מקסים אני מחכה להמשך.. (:
QUOTE (NאNי-מNיאNי @ 06/07/2006) תודה מאמי..
סבבה, מבינה אותך אבל את ממש הגזמת וזה פגע בי.
יש לך סיפור מקסים אני מחכה להמשך.. (:
אבל זה בכלל לא היה מכוון אליך.. ולא אל אף אחד אחר.. אז איך הסקת שזה קשור אליך??
והסיפור נגמר כבר מאמי
^^ התכוונתי לסיפור החדש!!
ואני ימשיך מחר יש כבר המשך מוכן!
לילה טופ =)
מאמי המששך..
התחלה יפפה 😊
בננות שלי הנה ההמשך שלכם,
תגיבו =)
$ פרק קודם $
זה היה ערב נורא,
זה נפל עלינו משמיים, בחיים הם לא רבו לידנו, הם תמיד ניסו לא להראות לנו שקורה להם משהו כדי להסיר דאגה מליבנו לכן זה היה כלכך לא צפוי וכלכך כואב..
הרגשתי שמשהו כאן חסר ולא נאמר..
אני חושבת שלא סתם זה קרה ויש לי כמה סיבות שאני בטוחה שאחת מהן באמת מתאימה..........................................................
# פרק 2 #
מכיתה ז' חשדתי שלאבא יש מישהי.
גם הייתה תקופה שהתייחסתי אליו מאוד לא יפה והוא הרגיש שמשהו קורה.
אמא אז ניסתה לסדר הכל ולשכנע אותי בזה שאין לו אף אחת.
אך למרות שהראיתי לה שהשתכנעתי עדיין ידעתי שמשהו כאן לא בסדר.
החודשים הראשונה לאחר שאבא עזב את הבית היו קשים,
מלאי דמעות ועצב,
מלאי סבל וגעגוע שהצטבר מיום ליום,
מלאי בדידות.
רק בזכות האהבה שלי, גל, החזקתי את עצמי בידיים.
הוא היה איתי ברגע שאפחד שם לב שנפלתי הוא הרים וחיזק אותי כל אותה תקופה.
אין מילים שיוכלו לתאר כמה אני מודה לו ואוהבת אותו.
-----------------------------------------------
זה היה יום מגעיל, אני וגל רבנו, התבאסתי בגלל שזה היה ולנטין דיי ואני הייתי לבד.
בערב אני ואמא ישבנו ודיברנו כמו כמעט כל ערב במשך החודשיים הראשונים מאז שאבא עזב.
רק שהפעם זו לא הייתה סתם שיחה,
זו הייתה שיחה שגלשה ליותר מידי כיוונים ואמא סיפרה לי את האמת.
האמת שמצד אחד עזרה לי וחיזקה אותי ומצד שני איכזבה אותי והחלישה אותי.
האמת הזו הייתה כמו מלח שזרעו על פצעי,
מצד אחד מרפא,
מצד שני שורף.
היא סיפרה לי שחמש שנים לפני היה לו משהו עם מישהי מהעבודה,
זה היה חד פעמי, אך לאחר זמן מה זה המשיך והתגלגל והיא נהפכה להיות המאהבת שלו.
במשך חמש שנים הוא בגד באישה שאני הכי אוהבת בעולם,
אמא שלי.
אך לה נודע על כך רק לפני שנתיים.
אתן בטח שואלות את עצמכן אז למה היא לא זרקה אותו באותו רגע שזה נודע לה..?!
והתשובה: למען השלום במשפחה ולמענינו הילדים.
היא חשבה שזה יגמר מתישהו וישוב להיות מושלם, כי במשך 16 שנה שבהם הם חיו יחד החיים היו מושלמים עד הרגע שאותה אישה נכנסה לתמונה הכל היה טוב.
האישה הזו סיכסכה בין אבא ואמא.
היא עשתה הכל כדי להרוס את המשפחה הזו.
היא הייתה מוכנה להרוג את אמא בשביל שאבא יהיה שלה.
באיזשהו שלב בשיחה זה הגיע לשאלה שנשאלה על ידי "אמא, מי זו?"
כאן זה כבר היה קשה,
היא לא ידעה אם לומר או לא,
אם לומר את האמת או לשקר,
אך בסוף היא החליטה לומר את האמת, זו הייתה חברה של המשפחה, שאני מכירה אותה.
כאב,
מאוד כאב,
דמעות החלו להציף את עיני מבלי שרציתי מרוב הכאב.
"היא הביטה בי, הסתכלה לי בעיניים, וכשהסתובבתי תקעה סכין בגבי"
זה היה התיאור של אמא על המעשה שלה.
המשך יבוא......... 😊