וווואוווו
מאמי זה מהמם..
את כותבת כל כך יפה..
ריגשת אותי..
אוהבת אותך ומחכה להמשך..
תודה נשמה שלייי =)
המשך בקרוב =)
יש לי כבר המשך מוכן,
אבל אין לי מספיק תגובות,
קדימה רבותיי, להגיב =)
וואייי מאמי זה מדהיםםםםם =]]]
לילוש
מרינוששששששששששששש
איזה יפהההההההה
פשוט מדהיםם ומרגששש
פרק מעלף
תמשיכייייייייי מהרושששששש
מור'צי 😊
טנקסס יפות שלילילילי..
מוריי גמאת תמשיכיי כמה שיותר מהר 😛
תהמשך הבא תקבלו רק מחר..
אבל אם היום יהיה לי זמן וחשק אני ירשום היום עוד אחד..הכל גם תלוי במצב התגובות =)
תודה לכן.
# פרק 3 #
מאז אותו ערב אני ואמא החברות הכי טובות.
אני מספרת לה הכל והיא מספרת לי הכל.
היא אישה מיוחדת, כולם אומרים זאת,
יש לה סלון יופי בעיר,
וכולם מכירים אותה,
כולם, אחד אחד, אוהבים אותה.
אף אחד עדין לא יודע שאני יודעת את האמת,
למה באמת אבא עזב את הבית,
גם אבא לא.
----------------------------------
לפני 8 חודשים,
אחרי שאבא עזב את הבית,
לדנה יש בעיה,
היא רק בת 9 אבל כבר יש לה שיער שיבה בכלל הלחץ שלה והעצבים,
היא ירדה בלימודים,
וגם נהייתה חולה.
אם היא דואגת טיפה מתחילה לכאוב לה הבטן,
היא לוקחת כדורים חזקים מאוד, מה שמאוד לא טוב לבריאות שלה.
היא לא מקבלת מספיק יחס מההורים,
כי אמא עובדת קשה מהבוקר על הערב,
ואת אבא.......... ואת אבא היא רואה רק פעם בשבוע.
אני מרחמת עליה,
לא מגיעה לה לעבור את הסבל הזה,
היא ילדה מאוד חמודה,
חברותית,
יפה,
קטנה,
כולם אוהבים אותה במשפחה,
אך מאז אותה מקרה היא נהפכה לי סגורה בתוך עצמה,
היא דואגת נורא,
ועדיין מחכה שאבא יחזור הביתה,
היא לא מדברת עם אף אחד כי היא אומרת שהיא לא רוצה להכאיב לו.
כשאמא ביקשה ממנה שתדבר איתה היא אמרה לה "לא אמא, אני לא רוצה להכאיב לך, זה כואב לך שמדברים בנושא"
היא מלאך,
שה' שלח לעולם וגורם לה לסבול.
אני מקווה שזה יעבור לה........ במהרה.
יש האומרים שאם היא תדע את האמת, שאבא בגד באמא, זה יעשה לה טוב יותר,
אבל אנחנו לא יודעים מה לעשות,
לא יודעים מה באמת יהיה טוב יותר..
**********************
אבא יש רק אחד,
כמו שגם אמא.
אבל אמא מיוחדת,
אמא לא כמו אבא.
אבא עזב מלאך קטן,
ואמא נשארה ותמכה באותו מלאך כאשר נפצע בלב.
אבא בקושי התייחס אליו,
ואמא תמיד עם המלאך הקטן שלה.
אמא אוהבת את המלאך הקטן שלה,
ואבא......?!
והמלאך הקטן הזה הוא אני!
***********************
אני אוהבת את אבא שלי, למרות הכל הוא עדין אבא שלי.
ואת מה שקרה אני לא יכולה לשנות,
מה לעשות שאנשים עושים טעויות?!
הם משלמים על כך, בהחלט משלמים, אבל אני בטוחה שכל אחד שעשה טעות אם בכוונה ואם לא, ה' רואה הכל.
לכן אני יכולה לישון בשקט.
עצובייייייייייייי
מרינושששששששששש
זה מקסיםםםם!!
תמשיכי בובההה
את ממש כישרוניתתתת!!
מור'צי 😊
מורי תודה נשמה שלייי..
זהוו?! זה מה שמגיעה לי?! תגובה אחת?!?!?!?!?!
מהממםם
וואיי בכתיבה שלך יש כל כך הרבה כאב..
כל כך הרבה רגש..
כל כך הרבה סבל,
אני מזה מבינה אותך..
את לא מבינה כמה..
[זה עלייך נכון?!]
אממ אם את רוצה לדבר.. אני תמיד פה מאמי..
214708921
כנסי אם בא לך.. 😉
אוהבת..
רותמי שלך =]] 😁
תודה מתוקה שלי.. =)
אני שמחה שאת אוהבת. =)
אין על מה..
חח אממ אם בא לך תקראי תסיפור שלי "התקופה שהייתה"..
אוהבת..