ל===אאאאא קיללתי מה הקטע שלכן גאאאאד ?! אמרתי לכם כבר והדגשתי אני לא נכנסת לריב וגם לא קיללתי, ! אז חלאאס גמכן , וגם תגובות מותר לי להגיב הגבתי והסברתי את עצמי בצורה יפפפפה !
ואני מבקשת וחוזרת ומבקשת מי של======א קשור לא יתערבבבבב !
QUOTE (morand @ 06/07/2006) לאליה היה בא לפתוח ללודה והיא פתחחחה!!
זאת קרן פתחה חח
מכועריםלנצח, יש לך טענות אז בבקשה תפני באופן פרטי למעורבים בעניין.
אין שום צורך לדון בזה באשכול הזה.
בבדיוק מה שאמרתי אז מעכישו אם אני ארצה לפנות אל קרן אני אפנה אלייה , דרך הודעות אישיות אה וישלי שאלה, דרך הודעות אישיות גם יכולים להוסיף לי אזהרות ?!
תלוי מה תגידי בהודעות הפרטיות ואם יתלוננו עליך.
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/07/2006) QUOTE (15PrInCeSs @ 05/07/2006) חח מה קרה אתה פותח ללודה בזמן האחרון אשכולות ממממ
זאת בת..
אהה אופס לאידעיתיי