כאן נשעשע את לודלוד המשועממתתתת!!! 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הנה עכשיו מצליח לך 😛
תגידי... למה את קוראת לי לודלוד? 😁
אני משתפת אתכם במשהו:
לורי (10:17 PM) :
אווווף את מגבירה לי את התאבון
לורי (10:17 PM) :
צביקה פיק
לורי (10:17 PM) :
צביקה פיק
לורי (10:17 PM) :
מרגול
לורי (10:17 PM) :
מרגול
לורי (10:17 PM) :
זהו . אני לא רעב
חחחח אלוהים ישמווווורררר
את יכולה לקרוא לי קרקר...
ככה תמיד קראו לי... ביסודי חיחי
אבל לא יודעת קרקר זה מאכל...
תפתחי לי תיאבון כל הזמן.
אוליאני אחשוב על צביקה פיק ומרגול?
אמממ... לא לא..
תחשבי על כינוי אחר..
אין לי כינוי.
תחשבי את, את יצירתית.
ובינתיים קרקר... את לא משעשעת אז הלכתי לנסות להירדם! 🙄
לילה טוף 😛
חחחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועות 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 04/07/2006) חחחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועות 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אנחנו?????
מה פתאום!!!!!!!!!!!
QUOTE (אנטנה @ 04/07/2006) הלכת לישון?????
לא הבנתי..
זה אשכול מאתמול בלילה 🙄
חחחח חמודות אתן
ומאוד משועממות