אחת גרה בנצרת עילית והשנייה בבאר שבע
זה די ברור שיהיה להן משעמם.
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 04/07/2006) אחת גרה בנצרת עילית והשנייה בבאר שבע
זה די ברור שיהיה להן משעמם.
וחולון ממש אטרקציה...
גם ליייייייייייייי מאוד
פ"ת מתחילה לשעמם אותי
לא משהו
יש לי קרובי משפחה שם.
הם באים אלינו בשבת. בעעע 😊
חחחחחח מה לאמ שהו די אחלה עיר תאמיני לי ..
חח מסרי להם ד"ש
😁
לוד???? ב"ש זה יותר סוף העולם מנצרת עילית!!!
נכון אלי???
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 04/07/2006) אני משתפת אתכם במשהו:
לורי (10:17 PM) :
אווווף את מגבירה לי את התאבון
לורי (10:17 PM) :
צביקה פיק
לורי (10:17 PM) :
צביקה פיק
לורי (10:17 PM) :
מרגול
לורי (10:17 PM) :
מרגול
לורי (10:17 PM) :
זהו . אני לא רעב
חחחחחחחחחחחחחחח
גדול
QUOTE (Killer-it @ 05/07/2006) לוד???? ב"ש זה יותר סוף העולם מנצרת עילית!!!
חחחחחחחחחחחח מה זה לא 😁
לודלוד בא לך להיקרע??
כנסי למיניות בגיל העשרה ול-""אחותי עושה ביד" תראי מה הגבתייי
😢 מעליבנית!
היום אני עייפה יותר!
QUOTE (Killer-it @ 05/07/2006) 😢 מעליבנית!
אני לאאאאאאאאאאאאאאא
אני חמודה ומתוקה ואת מתה עלי! 😛