אני לא כנסנת איתך לריב רק כי אנטנה כבר הזהירה אותי בתור מנהללללת !
ו. הבעיה היא שזה מעצבן שכולם תופסים מלודה כאילו היחס אלייה הוא יותר מכל אחד אחר כאאן ! "אשכולות ללודלוד"
ולא תגידו שלא דיברתי יאאפה אמרתי אתזה עכשיו בלי לקלל ואנילא מתכוונת להכנס לריב