* הרבה הרבה סמיילים בוכיםםם*
חח שנהבב נדבקתי ממך
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) * הרבה הרבה סמיילים בוכיםםם*
חח שנהבב נדבקתי ממך
למה?
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) * הרבה הרבה סמיילים בוכיםםם*
חח שנהבב נדבקתי ממך
למה?
כל הקטע של :
*סמיילי עם דמעות*
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) סטס יש לך מסן
אנשים קטנים אני הולכת לישוןן
לילה טוב 😁
האיסקיו שלי לא מאשר לי אנשים ברשימה 😊
פששששש 21 דפים !
אתמול הגענו רק ל12 חחח
גם אני לילה טוב 😊
הלכתי לחלוק מיטה עם דובי שלי
סתם אין לי דבובי 😁
מקווה יום אחד לחלוק אותה עם אהובתי או עם כמה 😂
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) גם אני לילה טוב 😊
הלכתי לחלוק מיטה עם דובי שלי
סתם אין לי דבובי 😁
מקווה יום אחד לחלוק אותה עם אהובתי או עם כמה 😂
לילהה טוב 😊😊
אני יקנה לך דובי ליומולדת =)
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) גם אני לילה טוב 😊
הלכתי לחלוק מיטה עם דובי שלי
סתם אין לי דבובי 😁
מקווה יום אחד לחלוק אותה עם אהובתי או עם כמה 😂
לילהה טוב 😊😊
אני יקנה לך דובי ליומולדת =)
לא, לא צריך
אני כבר יכול להסתדר בל דובי
אבל את יכולה לחלוק מיטה איתי
😁
חחחח
שעה מאוחרת 😂
אני נעשה לא אחריי על מילים שלי אז
ביי
לילה טוב 😊
חחח בוקר טוב 😂
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב ראיתי רק דף אחד מעבר לאן שהלכתי
מי ישב ויקרא עוד 10 דפים...חחח
אמממממ ראיתי שיקיר לא עומד בקצב- יאללה תתחיל להתאמן חחח
ולודה- אני יודעת אמרתי לא ביי ולא הלכתי כי התלבשתי תוך כדי כבר חחחח ועניתי מדיי פעם...
ואז כבר הלכתי חעחע