לודה לילה טוב 😊
דניאל איזה בסיסים?
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) טוב מוצ'צ'וס.. מי גו נאו!
צ'או!
לאאאאאאאאאאאאאאאא 😢😢
דרך אגבב..
צריך להוסיף פה סמיילי עם דמעות ודחוף!!
אם נגיד אני רוצה לכתוב "הסבתא של הכלב שלי מתה".. זה דורש סמיילי עם דמעות!!
אוי מסכן הכלב עכשיו אין לו סבתא !
*דמיינו סמיילי עם דמעות *
QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) שנהב באיזה כיתה את?
עולה לט'
חח אז איך את יודעת מזה הלחם בסיסים?
חחח למדתי את זה כבר בתחילת השנה 😕
יאא...אנחנו לא למדנו את זה בכיתה ח'..
וזה בכלל חומר לבגרות של כיתה י'
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) טוב מוצ'צ'וס.. מי גו נאו!
צ'או!
לילה טוב
ושתראי חלומות עם מלא סקס 😁
אמממממ אני מקווה לא לחלום אלא ליישם חחחחח 🙄
ביי ביי 😊
QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) טוב מוצ'צ'וס.. מי גו נאו!
צ'או!
לאאאאאאאאאאאאאאאא 😢😢
דרך אגבב..
צריך להוסיף פה סמיילי עם דמעות ודחוף!!
אם נגיד אני רוצה לכתוב "הסבתא של הכלב שלי מתה".. זה דורש סמיילי עם דמעות!!
אוי מסכן הכלב עכשיו אין לו סבתא !
*דמיינו סמיילי עם דמעות *
😂 😂 😂 😂 😂 😂
איזה אלופהה@!!!!
קרעת אותי עכשיווו 😁 😂 😁 😁
כנראה גם אני עוזב
מחר צריך ללמוד 😊
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) שנהב באיזה כיתה את?
עולה לט'
חח אז איך את יודעת מזה הלחם בסיסים?
חחח למדתי את זה כבר בתחילת השנה 😕
יאא...אנחנו לא למדנו את זה בכיתה ח'..
וזה בכלל חומר לבגרות של כיתה י'
דרכי תצורה אצלנו לומדים בח'
סטס אם אתה נוטש אני יגלה לכולם שאתה בתול..
(אופס נפלט לי)
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) כנראה גם אני עוזב
מחר צריך ללמוד 😊
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
*דמיינו שוב סמיילי בוכה *
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) טוב מוצ'צ'וס.. מי גו נאו!
צ'או!
לילה טוב
ושתראי חלומות עם מלא סקס 😁
אמממממ אני מקווה לא לחלום אלא ליישם חחחחח 🙄
ביי ביי 😊
לא ננורא תחלמי תהני ואחרכך תיישמי 😊
😮 😮 😮 😮
כולם עוזביםם??
יקיר אני לא רואה שאתה מופיע לי ברשימה תנסה את שלי
dandush111@hotmail.co.il
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) סטס אם אתה נוטש אני יגלה לכולם שאתה בתול..
(אופס נפלט לי)
זה כל כך נוראי ? 😕
QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) כנראה גם אני עוזב
מחר צריך ללמוד 😊
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
*דמיינו שוב סמיילי בוכה *
😂 😂 😂 😂
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) סטס אם אתה נוטש אני יגלה לכולם שאתה בתול..
(אופס נפלט לי)
זה כל כך נוראי ? 😕
באמת?אתה לא מדבר כמו בתול..
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) סטס אם אתה נוטש אני יגלה לכולם שאתה בתול..
(אופס נפלט לי)
זה כל כך נוראי ? 😕
באמת?אתה לא מדבר כמו בתול..
כי גיליתי הרבה דברים 😊
יש לי עוד סוד נוראי אבל אנ אגלה אותו מחר 😊