son_of_rain,24/06/2006 כתב/ה: \ובנות טורקיות הן לא יפות???
לא יודע
נראה לי הם עושות יותר מדי רעש 😊 [/QUOTE]
נתחיל מזה שהן מוסלמיות..
אני יודע
אבל לא דיברתי על דתיות
עם דתית לא נראה לי שאני בכלל אוכל להיות
אני יותר מדי חופשי ופרוע 😊
חוץ מזה זה הייה בצחוק
שלא תחשבו שאני גזעני או משהוא
🙄






