QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) מי הולך מחר לים?
לי אין ים 😢
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
למה את בטוחה?
אני חם תמיד
ואף פעם לא קר
אז אין לי בעייה לחמם מישהיא 😂
ולא הפלתי את הסבון
ולצערי גם אף אחת לא הפילה סבון לידי לצערי
QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) מי הולך מחר לים?
לי אין ים 😢
ואייי איזה באסהההה
QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
לכי תדעי ... אולי הטורקי מאחוריו מוכן להזדמנות 😂
סטס מגדל טורקי בבית??? 😮
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
למה תמיד זה חייב להגיע איכשהו לסקס? חחחחחח
ועזבו אותו הוא מאונן מתחת לזרם המים 😊
לא בנים מאוננים מול המחשב 😁
איך סיימת מקלחת כל כך מהר?!?
רואים שאתה בןןן..
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
למה תמיד זה חייב להגיע איכשהו לסקס? חחחחחח
ועזבו אותו הוא מאונן מתחת לזרם המים 😊
לא בנים מאוננים מול המחשב 😁
אויי נכון..
בעצם זה בנות מתחת למים
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
לכי תדעי ... אולי הטורקי מאחוריו מוכן להזדמנות 😂
סטס מגדל טורקי בבית??? 😮
לא אין לי טורקים
בבית ובכלל לא טורקים ולא טורקיות לא בטעם שלי 😂
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) איך סיימת מקלחת כל כך מהר?!?
רואים שאתה בןןן..
נסיון של שנים
ואנו לא צריכים זרם של מים כדי לאונן 😁
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006)
סטס מגדל טורקי בבית??? 😮 [/QUOTE]
לא אין לי טורקים
בבית ובכלל לא טורקים ולא טורקיות לא בטעם שלי 😂
אני טורקיההה 😠
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
לכי תדעי ... אולי הטורקי מאחוריו מוכן להזדמנות 😂
סטס מגדל טורקי בבית??? 😮
לא אין לי טורקים
בבית ובכלל לא טורקים ולא טורקיות לא בטעם שלי 😂
חחח ומה כן הטעם שלך?
חחחח איזה מצחיק מחר אנשים ייכנסו לפורום ולא יבינו איך עשינו כל כך הרבה עמודים..
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006)
son_of_rain,24/06/2006 כתב/ה:
סטס מגדל טורקי בבית??? 😮
לא אין לי טורקים
בבית ובכלל לא טורקים ולא טורקיות לא בטעם שלי 😂 [/QUOTE]
אני טורקיההה 😠
אבל לא במאה אחוז
חוץ מזה גדלת בישראל זה בסדר 😊