ההורמונים שלנו עובדים היום שעות נוספות 😊
QUOTE טוב כנראה היא לא סוטה כמוך
🙄
אין לי חברים .... אני נטוש 😢
הווווווווו ניחומים אלייך יקיר
QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) הווווווווו ניחומים אלייך יקיר
חחח מה קרה כולם נמלטווווווווווו?????????
אני ניזכרתי לכתוב משהו בפורום של מוזיקה וטלויזיה!
אני לא נוטשתתת 😊
אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
אני שוב שוקלת אם ללכת לישון........
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
לכי תדעי ... אולי הטורקי מאחוריו מוכן להזדמנות 😂
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) אבל סטס נטש..
הוא עכשיו שר באמבטיה 😊
שיזהר לא להפיל את הסבון 😁
אבל אין אף אחד שם שידפוק אותו מאחור.......
למה תמיד זה חייב להגיע איכשהו לסקס? חחחחחח
ועזבו אותו הוא מאונן מתחת לזרם המים 😊