QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) סטסייייי !?#
חייזרון שלי לאן נעלמת !? 😢
אני כאן אבל שיחות יותר מדי רציניות 😊
חח אנשים לא נשארים פה לנצח
QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) סטסייייי !?#
חייזרון שלי לאן נעלמת !? 😢
חיזר!!
נוצר בדרך של הלחם בסיסים
!
עזבו, זה הופיע לי היום בבגרות 😊
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) אתה כן דומה לו..
אתה אפילו כמעט סקסי כמוהו..
כמו מי??
הוא דומה לנדב 😕
מי זה נדב?
בחור שהייה בפורום בשנה שעברה
אוףף לאן כולם נעלמים בפורום הזה 😢
אני פההה ..
ד"א תוסיפי למסנג'ר ! לא סתם שמתי אותו פה חחח
QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) אתה כן דומה לו..
אתה אפילו כמעט סקסי כמוהו..
כמו מי??
הוא דומה לנדב 😕
מי זה נדב?
בחור שהייה בפורום בשנה שעברה
אוףף לאן כולם נעלמים בפורום הזה 😢
אני פההה ..
ד"א תוסיפי למסנג'ר ! לא סתם שמתי אותו פה חחח
הוספתי@@
אבל אתה לא מחובר עכשיו נכון?
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) שנהב באיזה כיתה את?
עולה לט'
טוב מוצ'צ'וס.. מי גו נאו!
צ'או!
QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) חיזר זה הלחם בסיסים ?
כן
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (yakird @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) אתה כן דומה לו..
אתה אפילו כמעט סקסי כמוהו..
כמו מי??
הוא דומה לנדב 😕
מי זה נדב?
בחור שהייה בפורום בשנה שעברה
אוףף לאן כולם נעלמים בפורום הזה 😢
אני פההה ..
ד"א תוסיפי למסנג'ר ! לא סתם שמתי אותו פה חחח
הוספתי@@
אבל אתה לא מחובר עכשיו נכון?
אני מחובר ... לא ראיתי שהוספת אותי ...
raam222@walla.co.il נסי שוב .
QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) שנהב באיזה כיתה את?
עולה לט'
חח אז איך את יודעת מזה הלחם בסיסים?
QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) QUOTE (שמאוהבת @ 24/06/2006) QUOTE (lakoko @ 24/06/2006) שנהב באיזה כיתה את?
עולה לט'
חח אז איך את יודעת מזה הלחם בסיסים?
חחח למדתי את זה כבר בתחילת השנה 😕
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) טוב מוצ'צ'וס.. מי גו נאו!
צ'או!
לילה טוב
ושתראי חלומות עם מלא סקס 😁
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) טוב מוצ'צ'וס.. מי גו נאו!
צ'או!
לאאאאאאאאאאאאאאאא 😢😢
דרך אגבב..
צריך להוסיף פה סמיילי עם דמעות ודחוף!!
אם נגיד אני רוצה לכתוב "הסבתא של הכלב שלי מתה".. זה דורש סמיילי עם דמעות!!