אם את ממש צריכה אז ללמוד
אם לא אז ספר 😊
QUOTE אעעעעהההה איזה שיר יפה מתנגן עכשיו בגלגלצצצצ
"והיא עולה לגגגגגגגגגג
באמונה שלמהההההההההה
שהיא עשתה טעוווווותתתת
קשההההההההההההההה"
חחחחחחחחח 😁
המשורר כנראה לוקח סמים
אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
QUOTE (rrrr @ 24/06/2006) חחחח יקיר יפה לך אתה גם חרוץ בנוסף להכל
אתה מוזמן לבוא איתי כל ימי ראשון שני וחמישי לחדר כושר הכי פעיל חחח😊
אני אשמח לבוא .
🙄
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
לי גם יש בים שני בגרות בספרות
אז אני בארך לומד גם עכשיו פשוט זה מאינטרנט ובהפסקות אני מגיב 😊
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
לי גם יש בים שני בגרות בספרות
אז אני בארך לומד גם עכשיו פשוט זה מאינטרנט ובהפסקות אני מגיב 😊
ספרות זה קל..
סוציולוגיה זה לא משהו =\
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
לי גם יש בים שני בגרות בספרות
אז אני בארך לומד גם עכשיו פשוט זה מאינטרנט ובהפסקות אני מגיב 😊
ספרות זה קל..
סוציולוגיה זה לא משהו =\
אני חושב שאחרי בגרות בסוציולוגייה את גם תגידי שזה קל 😊
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
לי גם יש בים שני בגרות בספרות
אז אני בארך לומד גם עכשיו פשוט זה מאינטרנט ובהפסקות אני מגיב 😊
ספרות זה קל..
סוציולוגיה זה לא משהו =\
אני חושב שאחרי בגרות בסוציולוגייה את גם תגידי שזה קל 😊
לאא.. סוציולוגיה ישאר לנצח מקצוע מעפן!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
לי גם יש בים שני בגרות בספרות
אז אני בארך לומד גם עכשיו פשוט זה מאינטרנט ובהפסקות אני מגיב 😊
ספרות זה קל..
סוציולוגיה זה לא משהו =\
אני חושב שאחרי בגרות בסוציולוגייה את גם תגידי שזה קל 😊
לאא.. סוציולוגיה ישאר לנצח מקצוע מעפן!
אבל זה לא נוגד אחד לשני
יכול להיות מעפן וקל 😊
QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
לי גם יש בים שני בגרות בספרות
אז אני בארך לומד גם עכשיו פשוט זה מאינטרנט ובהפסקות אני מגיב 😊
ספרות זה קל..
סוציולוגיה זה לא משהו =\
אני חושב שאחרי בגרות בסוציולוגייה את גם תגידי שזה קל 😊
לאא.. סוציולוגיה ישאר לנצח מקצוע מעפן!
אבל זה לא נוגד אחד לשני
יכול להיות מעפן וקל 😊
טוב אני לא זוכרת כלום מהחומר אז אממ... קל.. אממ צריך לזכור יותר מידי הגדרות.. :S
זה לא קל!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 24/06/2006) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 24/06/2006) אממ יש לי מתכונת ביום שני ואני בערב לא ממש אהיה בבית אז בעיקרון צריך ללמוד..
אבל אין רצון חחחחחחח
ואממ כן ייתכן שהמשורר לקח סמים 😁
לי גם יש בים שני בגרות בספרות
אז אני בארך לומד גם עכשיו פשוט זה מאינטרנט ובהפסקות אני מגיב 😊
ספרות זה קל..
סוציולוגיה זה לא משהו =\
אני חושב שאחרי בגרות בסוציולוגייה את גם תגידי שזה קל 😊
לאא.. סוציולוגיה ישאר לנצח מקצוע מעפן!
אבל זה לא נוגד אחד לשני
יכול להיות מעפן וקל 😊
טוב אני לא זוכרת כלום מהחומר אז אממ... קל.. אממ צריך לזכור יותר מידי הגדרות.. :S
זה לא קל!
נדבר אחרי שתקבלי ציון 😁
QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) מייי פההה?
תשעשעו אותי
חבל של נשיא יקום כולו
מספיק בשבילך? 😊
QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) בהחלט 😁
כן אז מה את רוצה? 😁