QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) שתשעשע אותי!!!
דהההההההה
אבל איזה שעשוע את רוצה? 😊
QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) ספר בדיחה
אמיריקאן פאי 8:
"אנחנו יחידי שנשארו בתולים בבית ספר הזה, אבל אנחנו הולכים לשנות את זה אחרי מסיבת סיום"
"מר שמואל ליבקוביץ' אולי נתחיל באסיפת מורים?"
לא מצחיק אני יודע 😛
חזרתי ב-ג-ד-ו-ל!!!
סטס נכון התגעגתתת? 😉
חחחחחחחח דווקא אהבתי
וואי סטס.. אני מגלה שאתה חרמן קטן..
הוא חרמןן!
אתמול הוא הזמין את הבנות להיכנס איתו למקלחתת..
סטס משעמם אותי\:
אני יחזור בלילה!!! מואאעעהעאה!!
הלכתי לראות ארץ נהדרת :]
QUOTE (lakoko @ 25/06/2006) חזרתי ב-ג-ד-ו-ל!!!
סטס נכון התגעגתתת? 😉
אמ מי את? 😁
אה כן זה את מאתמול בלילה 😂
QUOTE וואי סטס.. אני מגלה שאתה חרמן קטן..
חה קטן
נראה לי מהחרמנים כאן באתר 😁
QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006)
QUOTE וואי סטס.. אני מגלה שאתה חרמן קטן..
חה קטן
נראה לי מהחרמנים כאן באתר 😁
חחח כן אה?
הייתי טיפה יותר מידי נחמדה איתך..
QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006)
QUOTE וואי סטס.. אני מגלה שאתה חרמן קטן..
חה קטן
נראה לי מהחרמנים כאן באתר 😁
חחח כן אה?
הייתי טיפה יותר מידי נחמדה איתך..
כן אבל חרמן זה לא קללה? 😕
QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006) QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006)
QUOTE וואי סטס.. אני מגלה שאתה חרמן קטן..
חה קטן
נראה לי מהחרמנים כאן באתר 😁
חחח כן אה?
הייתי טיפה יותר מידי נחמדה איתך..
כן אבל חרמן זה לא קללה? 😕
לא.. אבל זאת גם לא מחמאה
QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006) QUOTE (eliya_s @ 25/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006)
QUOTE וואי סטס.. אני מגלה שאתה חרמן קטן..
חה קטן
נראה לי מהחרמנים כאן באתר 😁
חחח כן אה?
הייתי טיפה יותר מידי נחמדה איתך..
כן אבל חרמן זה לא קללה? 😕
לא.. אבל זאת גם לא מחמאה
תלוי 😊
QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006) QUOTE (lakoko @ 25/06/2006) חזרתי ב-ג-ד-ו-ל!!!
סטס נכון התגעגתתת? 😉
אמ מי את? 😁
אה כן זה את מאתמול בלילה 😂
פויההה 😠 😠
נעלבתי
QUOTE (lakoko @ 25/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006) QUOTE (lakoko @ 25/06/2006) חזרתי ב-ג-ד-ו-ל!!!
סטס נכון התגעגתתת? 😉
אמ מי את? 😁
אה כן זה את מאתמול בלילה 😂
פויההה 😠 😠
נעלבתי
זה הייה בצחוק
וסליחה
או שאולי לחתוך לעצמי אצבע אחד? 😊