טובב תשמעוו נוראא משעמםם ליייי
סליחהה שחדרתיי לכםם לתוךך השיחותתת
ת=צ=י=ל=ו ר=ו=ת=י!!!!!
פליזזז?!
תודה 😂
ויקוש=]
QUOTE (שמאוהבת @ 25/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006) QUOTE (lakoko @ 25/06/2006) QUOTE (son_of_rain @ 25/06/2006) דרך אגב מגיע לי מזל טוב ובהצלחה 😊
מזלל טוב 😊
על מה?
הפכתי למנהל ראשי של פורום העוסק ברוק ומטאל
😊
פה?
או בפורום אחר?
לא פורום שכולו רק על רוק ומטאל 😊
QUOTE (vikile @ 25/06/2006) טובב תשמעוו נוראא משעמםם ליייי
סליחהה שחדרתיי לכםם לתוךך השיחותתת
ת=צ=י=ל=ו ר=ו=ת=י!!!!!
פליזזז?!
תודה 😂
ויקוש=]
כן מי את? 😊
QUOTE (vikile @ 25/06/2006) חחח אני ויקייייייייי
כל כך הרבה מידע
עלייך
אני חושב שאני הולך לקרא את זה עד מחר
אולי תספרי יותר בקצרה 😊
חחחחחחחחח
אני ויקי
בת 15 וחצי
מת"א
ונוראא משעמםם לי עכשיוו
תגיד מה אתה עוד רוצה לדעתת ואני אגידדד לך=]]]
QUOTE (vikile @ 25/06/2006) חחחחחחחחח
אני ויקי
בת 15 וחצי
מת"א
ונוראא משעמםם לי עכשיוו
תגיד מה אתה עוד רוצה לדעתת ואני אגידדד לך=]]]
זהוא מספיק
הכנתי כבר בשביל עצמי אבחון פסיכולוגי שלך
אנחנו יכולים להתחיל בשיחה 😊
סטס כנראה שרק אתה תתגעגע אלי חח
QUOTE (שמאוהבת @ 25/06/2006) סטס כנראה שרק אתה תתגעגע אלי חח
לא גם מיטה שלך
נעלי בית שלך
ארון בגדים שלך
דלתות בבית
ועוד הרבה דברים שאפילו לא חשבת שיכולים להתגעגע אלייך 😊
QUOTE
חחחחחחחחח
אני ויקי
בת 15 וחצי
מת"א
ונוראא משעמםם לי עכשיוו
תגיד מה אתה עוד רוצה לדעתת ואני אגידדד לך=]]]
זהוא מספיק
הכנתי כבר בשביל עצמי אבחון פסיכולוגי שלך
אנחנו יכולים להתחיל בשיחה
חחח אז אפשרר??
אזז אזז אתה תתחיל כי אני המשועממת פההה!!! 😛
QUOTE (vikile @ 25/06/2006) QUOTE
חחחחחחחחח
אני ויקי
בת 15 וחצי
מת"א
ונוראא משעמםם לי עכשיוו
תגיד מה אתה עוד רוצה לדעתת ואני אגידדד לך=]]]
זהוא מספיק
הכנתי כבר בשביל עצמי אבחון פסיכולוגי שלך
אנחנו יכולים להתחיל בשיחה
חחח אז אפשרר??
אזז אזז אתה תתחיל כי אני המשועממת פההה!!! 😛
אמ
שלום ויקי
אני רווק מראשון לה ציון
חיי עם אמא בדירה של 3 חדרים
מסיים בית ספר השנה
והולך לשרת
אה אופס התרגלתי לספר את הסיפור המצאה שלי
עכשיו סיפור אמיתי
אני חיי על כוכב סטניסלבסלנד
חיי כמעט לבד
יש עוד יעל שלא יורדת מהעץ של חשיש
בא לביקורים לכדור ארץ כי יש כאן נשים יפות
וגם חייה על כדור ארץ מישהיא שאני אוהב 😊
[/QUOTE]אמ
שלום ויקי
אני רווק מראשון לה ציון
חיי עם אמא בדירה של 3 חדרים
מסיים בית ספר השנה
והולך לשרת
אה אופס התרגלתי לספר את הסיפור המצאה שלי
עכשיו סיפור אמיתי
אני חיי על כוכב סטניסלבסלנד
חיי כמעט לבד
יש עוד יעל שלא יורדת מהעץ של חשיש
בא לביקורים לכדור ארץ כי יש כאן נשים יפות
וגם חייה על כדור ארץ מישהיא שאני אוהב [QUOTE]
חח סיפור מענייןןן
וואוו כבר התחלתת פה עם סיפורר אהבההה
אוואווו...
ואיך הולך?
QUOTE חח סיפור מענייןןן
וואוו כבר התחלתת פה עם סיפורר אהבההה
אוואווו...
ואיך הולך?
ידידים נראה לי 😊