חח גמאני שמחהה=]
אני אוהבת לכתוב..בכללי..ובמיוחד את הסיפור הזה...שהרוב ממנו אמיתי לגמרי
=] 😊
גלי אני לא מאמינהההה עלייךךך כתבת המשך ולא אמרת לי... עכשיו אני יודעת ממש בושהה אהובתי...
מהמםםם מוכשרת שלי חולה עלייך....!!=]
תודה מאמי שלייייייייייי=]]אוהבת אותך הכי שיששש=]!
דונט ווארי החודש יעבור מהר ונלך ליםם=]חיחיחי
גלי 😊
חחחחח איזה חודששש בדיחה חמודהה כדאי לא לבוא איתך למישל אופסס... פליטת פה... סתם מותק שלי!!!!!!! חחחח=] אם אבא שלי היה אומר לי חודש חודש לפנים הייתי עושה לו... חחחח
יווווווווווווווווווווווווווו,
תראווו ת'מניוקיתתת הזאתתתתתתתתתתתת
טוב עליתי עלייך שאת אמרת שאת יוצאת...במקרה..טומטום 😂
עם מוחמד לא יבוא להר..ההר יבוא אל מוחמד...או להפך..מה שזה לא יהיה
חחחחחחחחחחחחחחח לא נורא...גלי יהיה טוב? 😕
גלי2-בטח
אני-מצויין
עפתייי=] 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחח שתקי שתקי עם המשפטים את לא טובה בזה ועוד אני מסטולה אהה!!?
חחחח נראה לך חודש?! גג יומיים אבל אני נוסעת עוד מעט בנתיים ניצלתי חחח...=]
מה הייתי עושה בלעדייךך?!?! מה מה?!?!...=]
חח מה הייתי עושה בלעדייך שני?!=]
גלוש אני ממשיכה עוד מעט=]
אצל גלי עוד מעט זה עוד שנים תבינו.. חחח סתם סתם..!!=] 😊
אני יגיד לך מה היית עושה בלעדיי כלום חחח (או מנקה).... 😁
או מעבידה ילדים כמו אביבי וסיני ממש בושה לעם ולאנשות!!! 😉
עלקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעלללללללללללללללאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקק
😯 😨 😯 😕
פתאום נשמעה חריקה חזקה..חריקה של מכונית..ונשמעה צעקה..כולנו נשארנו יושבים המומים..לאחר מספר שניות..קמנו מהשולחן אל מחוץ לחצר לכביש...ושם ראינו את התאונה...האוטו שפגעה בה...הבכי פתאום התחיל..אני..נשארת עומדת המומה..לא יכולתי להאמין...'למה היאאאאאאאאאאאא? ובכי צער התפרץ מגרוני...לא יכולתי להאמין למראה עיני..הזוועה שהייתה על הכביש..הרעש..הבכי...
אמא-לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!
אני-לאלאלאלא זה לא קורההה...
רועי-ששששששששששש דיי בואיייי..אל תסתכליי...והוא עצם את עיניי...פרץ בכיי..מכל הכיוונים..אמא,אבא,עינב יצאה מהבית בריצה והתחילה לבכות...הרופאים שמנסים להרגיע את כולם...המכבי אש מנסים לחלץ את גלי מבין שתי המכוניות שהתנגשו...מעכו אותה כמו זבוב...כאילו היא קיר...המראה היה כל כך זוועתי...העיניים שלי לא יכלו לעכל את מה שהלך על הכביש...ואני הייתי צריכה ללכת לפנימייה..לחזור אליה...מאושרת מתמיד... 😢
מאותו יום..חיי השתנו לגמרי...אחותי שהייתה החברה הכי טובה שלי..נמצאת בתרדמת בביה"ח,מחכה לתורמי דם,כליות,כבד ומצבה אנוש ביותר..הרופאים איבדו תקווה...ואפילו אני...אני שתמיד רציתי להיות כמוה..חופשייה מצחיקה פתאום היא שקטה,לא זזה או מדברת..צמח..ככה שוכבת לה שם כמו שק של דם..ללא עצמות..
אמא-אושר אני יצאתי לביה"ח תדברי איתי טוב מתוקה?
אני-כן אמא...תודיעי לי מה קורה שם..
אמא-דיי אושר..תשתדלי לא לחושב על זה בבקשה..תמשיכי באימונים בפנימייה כרגיל..בבקשה ממך
אני-אני ישתדל..אני רוצה שהיא תהיה בסדר..אמרתי בקול חנוק לאמא בפלאפון
אמא-דיי אושר דיי מתוקה שלי...יש לך ד"ש מאבא 😕
אני-חזרה
המפקד-אושררררררררר
אני-אמא אני חייבת לנתק..ביי
אמא-ביי אוהבת אותך
אני-גמאני מאוד!
המפקד-אושרררררררר
אני-באתי:\
המפקד-את בסדר? 😕
אני-לא כל כך
המפקד-תקשיבי..עם קשה לך...הפנימייה תיתן לך אישור להשתחרר לבית
אני-לאלא...אני לא יכולה...אני לא רוצה להרוס את כל מה שבניתי מתחילת שנה
המפקד-אני מבין..אבל אושר...באמת...אני רואה שאת חלשה בזמן האחרון באימונים
אני-כי..היא הייתה הדלק שלי כנראה
המפקד-את בטוחה שאממ.
אני-חח מה אמממ?
המפקד-שניה, כולם עוד 4 סיבובים
כולם-לאאאאאאאאאאא בבקשה
המפקד-שאלתי את דעתכם?סתמו ותמשיכו לרוץ
אני-חחחח את חלב בפנים ובחוץ ציפוי קשה של שוקולד...
המפקד-אני חייב להיות קשוח..חח
אני-חחח איתי אתה כמו ידיד
המפקד-כן הא?
אני-מה היה ה"אמממממ" מקודם?
המפקד-שניראלי שהטירון רועי הדלק שלך 😉 וקרץ לי
אני-חח אוייש נו איתי..חח
המפקד-ששש אסור לך לקרוא בשם שלי..חחח...שלומי ישמע אותי הלך עליי
אני-שלומי?המפקד של רועי?
המפקד[איתי]-כן אוווו-אההה מפחיד הוא גם כן...והוא שונא ת'דברים האלה של הבן ובת יחד...חחח חי בשנות ה-80
אני-חחחח
ליאת-אוףףף התעייפתי מהריצות היוםםם בצהריים..הרג אותי איתי 😢
אני-חח לא רצתי
ליאת-חחח..תגידי מה עם רועי?דיברתם?
אני-כן דיברנו בפלא..אבל במפקד שלו שלומי תפס אותו והריץ אותו..נשבעת לך אני שונאת את ההמפקד שלו!
ליאת-הוא קשוח יותר מידי...בעעע
אני-אוףףף...באלי ליראות את רועי...
ברררררררר בררררררר ברררררררר
ליאת-חח דיברנו על החמור
אני-היי תיזהרי ממני..חחח..ועניתי..שלום יפשלייי
רועי-שלום מושלמת שלי
אני-שלום מושלם שלי..התגעגעתי אלייך...
רועי-גמאני..אבל שלומ...ועצרתי אותו
אני-שלומי הבן זונה הזהההההה
רועי-חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה פההה 😯
אני-חח הוא עיצבן אותי
רועי-אותך?אותי עוד יותר..חח...אוףף חיםם שלי אוויר לנשימהה שלי אני זקוק לךךךך
אני-אני גםםם=[
רועי-ניפגש במקום הקבוע?
אני-ברור...
כעבור חצי שעה
רועי-סוףףף סוףףףףףףףףףף ונישק אותייי 😁
אני-חחח נגמר לי האוויר
רועי-חחחח מה אני יעשה התגעגעתי יותר מידי
אני-הכל בגלל המפקד המעפן הזה שלך
רועי-הוא באמת מעפן..שונא אותווווו
אני-אוו אוו אכלנו אותה.. 😨 😯
רועי-למה?
אני-זה למה..והצבעתי לכיוונו של..........................
מקווה שאהבתם=]
חולה עלייכםםם מתוקיםם שלייי!!
גיבווווו ליייייייייי 😊
מעלףףףףףףףףףףףף השמך דחוף
תודה על התגובה גלושיתתת שליי..כפרעעלייךך חולה עלייךךך!!! 😊
גלי 😁