אוףף...רק 2 תגובות 😢
גלוש תודההה=]אוהבת אותךךך!!
noabobi-ברוך הבא לאתר..אני רואה שאת חדשה=]התמכרות נעימהה!! 😂 😊
איך קוראים לך?מאיפה?חיחיחיחי 😊
גלוש
גלללוווווווווו'שששששששששש=]
מושלם מושלםםםםםםם אוהבת אותך הכי בעולם....=]]
טונצ'י שלך 😊
כן אני די חדשה(:
אני מצורן ואני בת 15((((: 😛
אואו.. איזה סיפור מושלם!
קראתי כרגע הכל!!..
אופפפ..איזה מבאס מה שקרה לאחותה.. =[..
מחכה להמשך ארוך ארוך!
גלוש 😁
shaniyadai-חחח תודה טונ'ציי שלי על התגובה,
אוהבת אותך הכי שיש יפהה צ'ליייייי!!ושמחה שאהבתתת 😊
noabobi-נעים מואד מורנ'ושש אני גלי,גמאני בת 15 מאילת,כמו shaniyadai ועוד הרבה מהאתר=]
אז כמו שאמרתי,ברוכה הבאה לאתר הממכר הזה ושרק יקרו לך דברים טובים פה,כי מאז שאני פה,קרו דברים טובים=]
תודה על התגובה ואני שמחה שאת קוראת ת'סיפור שלי חיחיחיחי 😁 מואההה אוהבתותך מוצ'וו😘
G-A-L-הנה עוד גל שהצטרפה לסיפור=]ברוכה הבאה ותודה על התגובה,יש לך שם מהמם שתדעי לך;]
תודה על התגובה 😊
כההה,מבאס מה קרה לאחותה,אבל מה שיעלה בגורלה תצטרכו כבר לקרוא בהמשכים=]
אוהבת אותכן הכי שיש מלאכיות צ'לייייייייייייייייי,
גלושית צ'לכםםםםםםם
טההה אמוווווווווווו מוצ'וווווווווווווווווווו
😁
שוווביי דווביי שלייי אייזהה מווושללםםם ימווכשרתתת אחתתתת!!!!
המשךךךךך בדדחייייייפפפוותתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!
מתהה עליךךך יפפהה שששללליייי!!!!!!
dana_ohayon-דנהההההההה צל'יייייייייי בוביתתתתת חולה עלייךךך!!
סופרררררר מאושרתתת שאת עכשיו באתררר=]
חחח ולא צריכה לשלוח לך כל פעם
אחחחחח הקלת לי על החיים 😂
חחח סתם סתם בשבילך אני ישלח מצדי כל שניה פרק,רק כדי שלא תאכלי אותי..חחחח
חולה עלייך מטורפת שלייי
שובי דוביייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
גלי צ'לךךך 😁
חיחי.. גם לךךך!!!..
מתי יהיה המשךךך?
אמממ היום בערב יהיה המשך=]
יש לי 2 סיפורים,ואני ימשיך את שתיהם
כי אני חולה עלייכם!!!
חחח
אני משתדלת כל ערב להמשיך,הייתה תקופה שלא הייתי באתר לפחות חודשיים
זה היה סיוטטטט 😢
אוהבת מוצ'ווו,
גלוששששששש 😁
גלווווו'ששששששששששש יאאאאלללהההה המשךךךך אוהבתיי
אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי הכי בעולם דנבר ברוכה הבאה לאתר
יאאאאאא גלו'ש איזה מושלםםםםםםם
מתי המשך?..
קראתי עכשיו הכלללל
באמת מסכנה אחותה..מה היא עשתה לך?..חחחח
קיצר המשךךךךךך
אוהבת אותך..
אודליה מואההה
י=א=א=ל=ל=ה!!!! יבשתתת אותנו...
חחח אוהבת
טונצ'י שלךךךךךךךךך=]
חצופהה אתת שניי..חחח ההמשך כבר כתוב אני רק צריכה להעלות אותווו..וזה לא קרה אתמול בערב כי עבדתייי וזה לא יקרה עכשיו[בצהריים] כי אני בשיא הנקיונותתת..חחחח מתי לא[?!]
אזזז המשךךך בערבבבב ואני יפצה שלא העלתי אתמול,אבל תבינו מתי שאני מייבשת ביום יומיים 😊
אוהבת הכי שיששששש!!!
גלושייתתת!!! 😁