לא יכוהל להמשיך בזמן הקרוב
מקווה שאתם מבינים..
וברגע שאני יוכל להמשיך אני ימשיך 😊
אוהבת ומתגעגעת המונייםםם!! 😁
גלוש
פרק זה מוקדש ליקירייי מטורפת עלייכםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁
רועי-הוא באמת מעפן..שונא אותווווו
אני-אוו אוו אכלנו אותה..
רועי-למה?
אני-זה למה..והצבעתי לכיוונו של..........................
לכיוונו של שלומי המפקד של רועי
רועי-אדוניייייייי
המפקד-יש לכם סיבהההההההה להסביר לייי מה אתם עושים פה בשעה כזאת?!?!
רועי-אממ אמממ
המפקד-אממ אמממ?!אוצר מילים רחב יש לך פושטאק
אני-אל תקרא לו פושטאק! 😠
רועי-שששש דיי אושר..לחש לי וחיבק אותי לצידו
המפקד-הפרדה...עכשיו!...צרח עליינו
אני-מה יש לךךך?!?מה זה השטויות האלההה...אתה לא תגיד לנו עם להיות יחד או לאאא! 😠
רועי-דיי אושר...לחש שובב
אני-לאלא זה מעצבן אותי..מי אתההה בבקשהה?
המפקד-יש לך חוצפה פושטאקית שכמותך,אני המפקד של רועי..מובן?!!
אני-אמא שלך פושטאקית יא בן זונההה...מלמלתי לעצמי..
רועי-יש לך מזל שהוא לא שמע,לחש לי חזרה
אני-כן הא? 😕 😠
המפקד-עכשיו הפרדה! תסרבו פקודה,לא תצאו בחופש
אני-הלוווווווווו קוקוקוו?!אתה ער?
המפקד-את הבדיחות הלא מצחיקות תשמרי לעצמך ועכשיו תחזרו למגורים שלכם!
אני-בונאההה אתה חי בסרט שאנחנו אשכרה בצבא הא?
המפקד-זה קדם!פנימייה צבאית לחייל אוויר הריאלי של חיפה!..יש לך מזל בכלל שהתקבלת לכאן יא פושטאקית
אני-עוד פושטאקית ואנ....
רועי-בסדר המפקד!...וקטע אותי באמצע..
רועי-בואיי משך אותי אחריו..והשארנו את שלומי הכלבב שם
אני-וואי למה קטעת אותי
רועי-למה את מסוגלת להרביץ לו גם..מה נכנס בך?
אני-הוא מעצבן
רועי-אני ידוע מאמי,אבל את לא יכולה ככה לענות למפקד,וכן מאמי זה כמו צבא,זו פנימייה צבאית
אני-אוףףף
רועי-מאמי שלי,תסתכלי לי בעיניים רגע
אני-כן...?
רועי-אנחנו נמצא מקום אחר להיפגש..אבל אסור לך ככה להישבר ליד המפקד..הוא רואה שדאת צועקת ומקללת כי הוא הצליח במה שרצה..
אני-וזה?...
רועי-לעצבן אותנו להציק לנווו להפריד בינינוו..אבל הוא לא יצליח כי אנחנוו ביחדד לעדדד
אני-נכוןןןןןןן יפשלייייייייי...והתנשקנו
ליאת-וואי מאמושש שליי מה זה הפרצוף הזה?
אני-המפקד של רועי תפס אותנו במקום הרגיל שלנו=[
ליאת+יסמין-מה את רציניתתתת?!
אני-כןן אוףף לא רוצהה
יסמין-תצטרכו למצוא מקום אחר עכשיו...
אני-כה אני יודעת,איפה אבל?
ליאת-במתקנים=]
אני-חח מתקנים?
ליאת-כןכן,זה המקום ששלומי לא היה חושב עליו שתלכו אליו כי שם מסתובבים כל המפקדים,אבל זה לא נכון,הוא רק היה רוצה שתחשבו ככה,קפיש? 😊
אני-חח קפיש קפיש יא פושעת
ליאת-חח חתימות אחר כך=]
אני-וואי תודה בובה שליי מואההה
ליאת-חחח
יסמין-יאללה כיבוי אורות,חחח לילה טוב למושלמות שלי מואה!
אני+ליאת-מואה
---------------------------------------------------------
אני-וואי איזה מצחיקקקק אני מתהה חחחח
ליאת-חחח כן אמרתי לך את תצחקי
אני-חחח הוא משוגע,כבר כמה זמן אתם יחד?
ליאת-חודשיים עוד יומיים
אני+יסמין-מזל"ט יפתי
ליאת-תודה 😁
רועי-בננות
אני-מאמי שלייייי איך באת לכאן?תכוףף שלא יראו אותך!!!!!!!!!!!!!!
רועי-חחח יא מלחיצה,הייתי חייב ליראות אותך!
ליאת+יסמין-איזה חמודיםםם!!
רועי-סתם לא באתי
אני-ליראות אותי לא?חחח
רועי-גם מאמי שלי,אבל יש לי משהו להודיע לך
אני-בקשר ל...?
רועי-לגלי
אני-ממממממהה?קרה משהו?היא תהעוררה היא בסדר?!
רועי-....................................
טוב חמודים זה הפרק ה-1 שיצא ממש קצר וגם טיפ'לה משעמם
אני נוסעת לתל-אביב ואנ'לא יהיה בבית כדי להמשיך
אוהבת אותכם הכי שיש!!!
מואהההההההההההההההה 😁
יאא סיפור ממש ממש יפה..
תמשיכייי
טוב קראתי עכשיו הכלל
סיפור ממש ממש ממש ממש ממש יפה
אתת לא בסדר להשאיר אותי ככה במתח;/
אתת מוזמנתת בכבוד רב לקרוא את הסיפור שלי כבר לא ילדה אני ישמח=]
גגגגגגגגגגגגגגללליייייייי חיייםם שליייי ההממשששךך דחוווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שניצליתת מתגעגעת אליךך מאמייי!!
וקנינושש מתהה עליךךך אהובתיייי!!!!!!
עכשיו בוקר ואני נוסעת עוד שעתיים הייתי חייבת ליראות את כל התגובות
אתםם כאלהההההההההההה פשושיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מטורפת עליייכםםםםםם!!!
מוואהההה
מואההההההההההההה
מואהההההההההההה
גלי 😁
אני לא מאמינננננההההה 😮 מושלם מושלםםםםםם הממממממששששששששךךךךךךךךךך
בדחיפפוווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתת=] 😊
מוכשרת שלי אוהבת אותך הכי בעולם....
דנבר שלי גם אני מתגעגעתתתתת אלייךךך נורא נוראאאא
וקניננהההההה שלי אוההבבבתתתתתת
אוהבת.. את כולםםםםםם=]
שנינו'ש 😊
שני אני מתגעגעת אלייך תחזריייייייייייייי 😢
המשךךךךךךךךךךךךךך
אני מקווהה שבערבב שנאי חוזרת מה-על האששששששששששששש יאםםםם 😂
טההה קיירררווווווווו מואה מואהההההההההההההההההההה
גלושש 😊