פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

*-*אהבה בסתרים*-*

✍️ galipreler 📅 15/03/2006 19:08 👁️ 2,216 צפיות 💬 126 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 9
אוי מאמי זה ממש יפהה בטח שרוצים שתמשיכייי
ואנחנו אפילו מחכים שתמשיכיי חחחח
אוהבתת
טלוש
:] nexttttt
love you
:] nexttttt
love you
:] nexttttt
love you
:] nexttttt
love you
:] nexttttt
love you
:] nexttttt
love you
חחחחחח איזו הפגנה יש פהה..חחח=]
אני כבר עובדת על ההמשך 😊
אוהבתתת מוצ'וווווווווווו מוצ'ווווווווווווו 😁
אחחח איזה מושלם הוא..אני לא מאמינה..גם שכנים..באותה הפנימייה..ובאותו הגיל...חזרתי על ביתי...ראיתי קצת טלוויזיה..וכנראה שזה מנגנון שינה מיוחד..אבל כחשוך אי אפשר שלא לישון..וכמובן נרדמתי...

אמא-בוקררר טובב לך
אני-בוקר טוב אמא=]
אמא-את רוצה לאכול ארוחת צהריים?
אני-צהריים באמצע הבוקר למה?
אמא-חחח כבר 2 וחצי
אני-וואי וואי ישנתי הרבה..
אמא-הלכת לישון מאוחר מאוד..חחח..שמעתי אותך
אני-חיחיחי אופסיתת 😁 כי ישנתי כל הצהריים..ורציתי לשאוף אוויר..חח
אמא-חח זה בסדר..טוב אני ואבא למטה...נחכה לך שתרדי לאכול איתנו..או שאת רוצה לאכול משהו אחר..
אני-לאלא צהריים על בטן ריקה אני יקיא..חח...אני יאכל קראוסונים 😁
אמא-חח אוקיי

אמא שלי יצאה מן החדר..ואני ניגשתי למקלחת..שטפתי פנים..צחצחתי שיניים...לבשתי גופיה ומכנס קצר..היה קיץ..יצאתי מהחדר...ואז דפקתי בדלת של אחותי...

אני-גלי את עוד ישנה?
גלי-אעעע? פאקק מה השעה?
אני-רבע ל-3
גלי-זזזייייייייייייייייןןןןןןןןןןןןן
אני-וואי יא מפגגררתתת אל תצעקי..עשית לי תעלה בראש
גלי-חחח מה אני יעשה..דפקתי ברז לרועי
אני-איזה רועי בדיוק?
גלי-נוו השכן מולנו..לא מכירה?
אני- 😯 😯 😯 😯 😯 מהההההה?!
גלי-יאאא מה נהיית חיוורת ככה?את בסדר?
אני-כןכן...טוב רדי למטה לאוכל..ביי...

יצאתי מהחדר..ועוד הייתי בשוק...'מה רועי וגלי יוצאים?!'
גלי זאת אחותי הקטנה ממני בשנתיים..היא בכיתה ח'...יש לה שיער שחור..ועיניים חומות...פנים חלקות...ילדה יפה..=]ואנחנו מסתדרות הכי שבעולם..חוץ מהבקרים כמובן..חחח;]

אמא-אושר את בסדר?
אני-כן למה? 😕
אמא-את חולה או משהו..את ממש חיוורת...
אני-אהה כלום כלום...בגלל שלא אכלתי כנראה..
אמא-טוב..הכנתי לך תה ושמתי 2 קראוסונים...עם את רוצה עוד יש את השקית של המאפים במטבח..
אני-אוקיי..תודה..נישקתי לה והלכתי לסלון..וכמובן פתחתי בערוץ פוקס קידס 😊 ואני כהרגלי צוחקת כמו ילדה קטנה מסדרות...חחח
גלי-מתי תתבגרי כבר?
אני-חחח מאמי...בת כמה את תזכירי לי?
גלי-חח שבי שבי בשקט ותיראי..ותיראי סוניק..אויישש..המצבבב...אמאאא...
אמא-מה?
גלי-יש לך מוצץ להביא לאושר?
אמא-בטח..חח
אני-חע חע חע מצחיקות אתן היום..
גלי-תגידי את במחזור או משהו?
אני-חח לא..ועכשיו סתמי..אני רואה
גלי-חח טוב..אמא איפה אבא?
אמא-הוא הלך שניה להביא משהו מהאוטו..

ברררררר ברררררר בררררררר
גלי-אושרר יש לך פלאא...
אני-פאקקק...
גלי-שניה...היא רצה מהר לחדר שלי ענתה ושמה לי ישר באוזן...
אני-וואי תודהה..חח
גלי-הכל בשבילך אחותי התינוקת..חח
אני-חח היית מתה... 😂

אני-הלו?
...-שלום..
אני-אני לא מדמיינת נכון?
..-חחח לאלא
אני-מאיפה השגת ת'מספר?
..-אני מכיר את אחותך..היא חברה של אחותי...והיום היא הייתה צריכה לקחת ממני איזו עבודה...
אני-אהה נחמד..וגלי נתנה לך את המספר?
רועי-חחח כן..ואני שמח מאוד..חח
אני-חחח גמאני שמחה שנתנה לך...
רועי-שומעת..התקשרתי כדי לשאול עם את רוצה לעשות משהו...שנינו בחופש..
אני-בכייף...תכננת כבר משהו?
רועי-ת'אמת שכן..שאולי ניצא קצת לפארק?רוצה?
אני-בכייף=]...
רועי-אז..מממ..מתי בערך?
אני-אמממ עוד שעה ככה..אוקיי=]
רועי-אני יבוא לאסוף אותך..
אני-חח אוקיי..בה ביי בינתיים..
רועי-בייביי
וניתקנו...

גלי-אושררר...יש לך הודעות באייסי...
אני-וואיי וואי מחר אני קמה מוקדם..
גלי-חח באמת..חיפשו אותך מלא..
אני-אוקיי...עברתי ליד גלי והדבקתי לה נשיקה..
גלי-הופפההה מישהי פה מאושרת..אמרה תוך כדי שניגבה ת'לחי שלה..חח
אני-חחח כןכן...
גלי-אני הבנתי כבר..חח..לכי לכי
אני-הלכתי..עליתי מהר לחדר..ניגשתי למחשב וראיתי הודעה מהמושלמת שלי=]...

יסמין-אושר?
אני-שלוםם מושלמת צ'ליייי
יסמין-וואי כמה חיפשתי אותך...איפה היית?
אני-חח ישנתי..
יסמין-איזו שובי דובי..חח
אני-חחח איפה את יפתי?
יסמין-בבית..מארגנת ת'חדר...חזרתי מהפנימייה הכל היה הפוך..אחים שלי האלה הפכו לי את הכל..
אני-חחח גלי התלבשה לי על הארון..חחח
יסמין-חח כפרה עלייה..שתדעי לך אני מוכנה בכייף להתחלף איתך..יש לך אחלה אחות..
אני-חח כה..לפעמים קרצי..אבל היא מותק..
יסמין-בובה את יודעת שהקדימו לנו את הלימודים..
אני-מה זהה?!?!אסורר להםםם..מה הם דפוקיםםם?!
יסמין-כן...הם דפוקים גם ככה..אוףףף איזה עצביםם..
אני-באמת עצבים..למתי הקדימו...
יסמין-....
אני-ואוו אומר לי גם משהו..
יסמין-את תתעצבני שתדעי.
אני-אבל אני במילא חייבת לדעת..חחח
יסמין-מחרתיים חוזרים
אני-לחעהחלםכבויבךר
יסמין-חח מה זה שעת חירפון?
אני-הוצאתי עצבים על המקלדת..חחח
יסמין-חח אל תשברי אותה רק..טוב יפה שלי..אני חזרתי לארגן ת'חדר..דברי איתי..סבבה?
אני-סבבה..
יסמין-ביו'ש..
אני-באוווצ'
ויצאתי מחלון השיחה..

יסמין זאת חברה שלי מהפנימייה...חברה הכי טובה שלי..אנחנו תמיד ביחד בפנימייה...אנחנו בחרנו את אותה הכיתה...כיתה של טייסים..יש צנחנים..ויש כאלה שמנווטים מהקרקע...
רועי גם טייס..אבל הוא עם כל שאר הבנים...כמובן שבנים ובנות מופרדות...יש גדר גדולה באמצע...ויש לרועי את המפקד הכי קשוח בפנימייה...קוראים לו שלומי...הוא בן 29...והוא מתנהג כאילו הוא יותר טוב מכולם..

ניגשתי לארון הוצאתי ג'ינס בהיר..שמתי חגורה חומה...חולצה ארוכה דקה בצבע לבן...פלא בכיס..פיזרתי את שיערי..שהיה ארוך וחלק..ומדורג ממש..בצבע חום כהה...

גלי-את מאוהבתת!!!
אני-חחח מאיפה באת לי עכשיו?
גלי-חח מהחדר...איך התגנדרת..נדלקת על רועי הא?
אני-חח משהו כזה..
גלי-ידעתי=]
אני-אבל שום מילה סבבה?
גלי-הפה שלי סגור...ושתדעי לך שהוא לא הפסיק לשאול עלייך..והוא מדבר עלייך מהבוקר...
אני-חחח איך הכרתם בכלל?
גלי-אחותו חברה שלי...עינב
אני-וואלה? לא ידעתי שעינב אחותו..אין דימיון ביניהם..
גלי-עכשיו את יודעת=]
אני-והוא מדבר עליי?!?!
גלי-איזו הצתה יא וואראדי
אני-חחח מה אני יעשה
גלי-טוב מאמי...ניראלי דופקים בדלת
אני-ישששששש
גלי-חח בהצלחה יפה שלי..ונתנה לי חיבוק..

אני וגלי מסתדרות מצויין...אנחנו אחיות וחברות...זה נדיר לשמוע..חח...אבל אנחנו מסתדרות..לפעמים יש וויכוחים..חח...אבל אנחנו הכי קרובות שיש=]
אמא-אושרררר...
אני-אני יורדת שניהה...

חטפתי מבט אחרון למראה..ראיתי שהכל במקום[חיחיחיחי] וירדתי למטה..
רועי-שלום שלום=]
אני-היי..
גלי-אמא בואי רגעע...אמרה בכוונה כדי למשוך את אמא למטבח ושלא תתחיל עם החקירות שלה...וקרצה לי
אני-חולה עלייך..סימנתי עם השפתיים..ואני ורועי יצאנו החוצה..

רועי-מואהה..נתן לי נשיקה בלחי...
אני-חח מה נשמע ילד?
רועי-הכל טוב מה איתך אושר?
אני-מעולה...אז לאן הולכים?
רועי-לפארק...וחייך חיוך מתוק...
בהתחלה הייתה שתיקה ממושכת..אבל אז דיברנו על כל מיני דברים...הרוב על הפנימייה..ומה אנחנו עושים בה...עד שהגענו לפארק..

אני-וואייייי יסמינווווווווששששששש...קלטתי את יסמין עם עוד חברות שלי...
רועי-אההההה יאיררררר גברררר
אני-חחח גם חברים שלך פה?
רועי-חח כן..אני רואה שחברות שלך גם...
אני-כן=\
רועי-קרה משהו?
אני-אממ לא. 😊 .
רועי-רצית שניהיה לבד?
אני-חח משהו כזה 😁
רועי-חחח נגיד שלום ואז נלך למקום אחר?
אני-סבבה...וחייכתי חיוך מרוצה.. כל אחד הלך לחברים שלו...

יסמין-אהה בוביתת..מה נשמע יפה שלי?
אני-הכל מעולההה....התחבקנו כמה שניות והמשכתי להגיד שלום לחברות שלי האחרות...

בינתיים אצל רועי:

יאיר-פששש ומי זאת הכוסית איתך?
רועי-חח סתום ת'פההה...
יאיר-אהה שלוםם לך...מי זאת חברה שלך?
רועי-אולי...
יאיר-אולי לא?
רועי-חח כן..יאללה רד ממני...
מאור-אהה מה אני עז?
רועי-לא..חמור כן
מאור-חעחע אתה מצחיק...
רועי-אני יודע=]
מאור-צנוע
רועי-אני יודע
מאור-אתה נדלקת עלייה?
רועי-אני יודע
מאור-מהה?!
רועי-מה אמרתי?
מאור-אמרת אני ידוע שאמרתיש אתה דלוק על ההיא שבאת איתה..
רועי-לאא...אתה חולם..
מאור-נו לא..היית מרוכז בלהיות צנוע וענית גם על זה שאתה יודע
רועי-מה אתה רוצה ממני באמצע הלילה?
מאור-חח כלום
רועי-טוב שלום לכל השאר..אני הולך ליפה שלי..חעחעחע
מאור+יאיר-חחחחחחחחחחחחח הילד מאוהב..אמרו ביניהם...
רועי-שמעתי את זה...אמר תוך כדי הליכה.

בינתיים אצל הבננות:
יסמין-פשששש אז ככה הכרתם...
אני-כן..וזה בפוקס שאחותו עינב קוראים לה חברה הכי טובה של גלי
יסמין-באמת יצא לך בפוקס..
אני-חחח..מה אתן עושות פה?
ליאת-חח סתם באנו לשבת קצת פה בפארק...מקיף י' צריכים לבוא
אני-וואלה?מה לכן ולהם?
ליאת-הרוב היו איתנו ביסודי יא טומטום
אני-אהה נכון..חחח
יסמין-קיצר...הם באים...אז...אמרה עם טון מוזר
אני-התחפפתי התחפפתי...
ליאת-הבינה ת'רמז..כפיים
אני-חולותתת
ליאת+יסמין-תודההה=]

רועי-בוווווווווו
אני-אמא'לההה....הבהלת אותי..
יסמין-אווווווולהלה
אני-שש
רועי-חחחח..יאללה בואי..אמר שמשך אותי מהיד..


דיברנו בלי סוף..צחקנו...אפילו פעם אחת עפנו לרצפה בגלל קרב דחיפות..חיחיחי
רועי-וואי איזה כייף איתך=]
אני-חחחח גם איתך כייף..
רועי-אני ממש יתגעגע אלייך בפנימייה=\
אני-איזה חמודד הואא אני מתהה
רועי-מה אמרת?
אני-לא אמרתי כלום
רועי-כן אמרת
רועי-חח אמרת משהו כמו..."איזה חמוד הואא"חיקה אותי
אני-חחחחחחחח..חשבתי בקול אני לא מאמינה
רועי-לפחות אני יודע שאלה מחשבות עליי...
אני-חח מתי אין..................אופסססססססססססססססס
רועי-חחחחחחחחחחח פליטת פה
אני-פאק פאק אני לא מאמינה
רועי-חח זה בסדר אני במילא דלוק עלייך
אני-מה אמרת?!
רועי-מה אמרתי?
אני-פליטת פהההההה..חחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!
רועי-תגידי שאני לא חולם
אני-אתה לא חולם
רועי-את מכירה מקום טוב איפה לקבור את עצמי?
אני-חח כן...וחיבקתי אותו
רועי-המקום הכי טוב ביידים של אושר=]
התקרבנו לאט לאט אחד אל השניה...

מקווה שאהבתם=]
גיבוו לי המוןןן!!
אוהבתתת מלאןן מלאןןןןן מלאןןןןן,
גלוששששש=]


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היו שני קטעים שממש הצחיקו אותי 😊

אחלה סיפור
המשך!!!

בעעעייי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היו שני קטעים שממש הצחיקו אותי 😊

אחלה סיפור
המשך!!!

בעעעייי
פששששששששששששש

אהבבתתיי בבטייררופפייאדדהה!!!!


ממש יפפהה!!

ההממששךך דחוףף!!

אאלל תייבשיי כ"כ בפעעםם הבאאהה!!!


פייי זבבלל!!! חחח



ההממששךך דחווףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
תודה על התגובה קיפי=]
אגב מה שמך? 😊

אוהבת מוצ'וו גלי=]

אושריקקקווו-נשמתיי תודה על התגובה..
נ.ב
פיי יא זבל..חעחע 😂
חחחחחחחחחחחח

אאננאא זבבלל ואאנתהההה מג'נוננהההההההההה!!

חעחעחע..

פ=

מ-ו-ש-ל-ם
המשלל הכי דחוך בארץץ

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך