ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
למה הפסקת??!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חמוד האיתיוש הזהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ולירנוש כמעט סיימתי לכתוב ת'המשך... נראה לי הוא יצא ארוך... חחח
ואני מחכה לעוד המשך שלךךך
אוהבת אותך מלאא
טלוש
טלוש אני כבר ייכנס לקרוא אותו 😊
בננות ההמשך בעמוד הקודם- מוזמנות לקרוא
אוהבת.
מהמם....
בא לך לגרום שמכונית תדרוס את קורל וכל הבעיות יגמרו?!?!!?
תמשיכייי
שימי עוד פרק..
דחוף!!!
את כותבת ממש ממש יפהההההה
תודה נשמותיי.. 😊 מאושרת שאהבתןןן..
המשך מחררר.. מבטיחה!
ואייי מהמםםםםםםםםם
שיהיו ביחד.. ואם לא הוא שלייייייי😊...
חעחע
מהממממממממממממממממם....
ויייי אהבתייייי ..
מחכה להמשךךך...😊
לירנוששששששששששששש
מהמםם כמו כל מה שאת רושמתתת
לפ יוו
והמשך מידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדייי
מואההה
מור'צי 😊
ווווווואייי
אחד הסיפוריםםםםםםם!!!!
ממש ממש ממש ממש אהבתייייייייייייי!!
תמשיכי...
בוקררר.. 😊 שמחה שאהבתן בננות !!!
אני יפרסם את הפרק הבא בהמשך היום ..
אוהבת המוןןןן...
גררר סיפורר מושללללם
אני מכורה אני מכורררררה!
חיחיחי המששששך=]
איתיייייוש?! אתהה ה-מוששששלם ש=ל=י!
בננות הנה ההמשךךךך.. מקווה שתאהבו 😊
לאב יווו...
מאירועי הפרק הקודם-
"אוף אבל מזה נמאס לי.." אמרתי לאיתי בייאוש..
"יהיה בסדר..אל תדאגי" הוא אמר לי.. וחייכתי אליו חיוך קטנטן..
המשכנו לשכב אחד לצד השנייה.. כאשר אני נשענת עליו.. הוא שיחק לי בשיער..
ואני עצמתי את עיניי.. ונהניתי להתפנק בין זרועותיו...
"תראי קורל כזאת..היא בנאדם כזה.. יש לה את הדפקה שלה..
אבל מתישהו היא כבר תבין שאני לא מעוניין בה" הוא אמר לי..
"אבל למה אתה באמת לא מעוניין בה?.. הרי היא מהממת!!..
והיא תכלס בנאדם נחמד..לא?" שאלתי אותו..
"כן.. נראית טוב והכל.. אבל היא פשוט לא הטיפוס שלי.." הוא אמר..
"אז למה זרמת איתה באותו הערב?" שאלתי אותו..
"חח...כי אני גבר ויש לי את הצרכים שלי לפעמים.." הוא אמר..
"אה..והנשיקה איתי.. היא גם הייתה עניין של צורך בסיסי?" שאלתי אותו..
והוא התבונן בעיניי.. "את יודעת שלא.." הוא אמר וחייך..
ולפרק החדש-
"ולך? זאת הייתה סתם נשיקה?" איתי שאל אחרי שתיקה ממושכת..
"אין אצלי כזה דבר סתם נשיקה" אמרתי מיד.. "מה הכוונה?" הוא התעניין..
"אני לא מנשקת סתם.. כשזה מגיע, כנראה יש לזה סיבה" השבתי..
והוא הסתכל עליי וחייך..
"חחח מכוער אחד מה אתה מחייך?" אמרתי והוא התחיל לצחוק..
"אני מכוער? את באמת חושבת?" הוא נעשה לרגע רציני..
"בטח!..אתה זוועה.." אמרתי והתחלתי לצחוק..
"דיי כבר י'חראית!" הוא אמר וזרק עליי כרית..
"חחח.. תיזהר..שאני לא יתחיל גם" איימתי עליו.. ומיד קמתי לקחת כרית..
"לא כדאי לך אופיר..!" הוא צעק.. חייכתי חיוך ענקי.. וקפצתי עליו.
"וואוווו שמנה!" הוא צעק עליי.. "חחח אני שמנה? אתה שמן.. י'שמן!" אמרתי לו..
והתחלנו שנינו לצחוק.. "נו רציניייי.. אני יפה או מכוער?" הוא שאל אותי שוב פעם..
"מה נראה לך?" אמרתי וחזרתי לשכב לצידו..
"לא יודע..מה את אומרת?" הוא שאל ושיחק לי בשיער..
"ברור שאתה יפה י'טיפש.. אתה אחד הבנים הכי יפים שאני מכירה" אמרתי לו..
והוא הסמיק.. "תודה.." הוא לחש לי וחייך אליי..
"חחח..זו האמת. אין לך על מה להודות לי" השבתי..
"בקשר לנשיקה.." אמרתי והחזרתי אותנו לנושא הקודם.. "כה?" הוא שאל..
"הרי היא לא הייתה מתוכננת.. זה היה סתם דחף כזה שתקף אותך כנראה..
בכל אופן נשכח ממנה. זה היה ונגמר" אמרתי לו..
ובתוכי לא הייתי שלמה עם זה לחלוטין
"את בטוחה?" הוא שאל אותי.. "כן.. למה אתה שואל?" התעניינתי..
"לא יודע..זה מוזר.." הוא הסביר.. "כן חופשי.." אמרתי..
והמשכנו לשכב אחד ליד השנייה..
**
"לאן שלא תלכי..רק אל תשכחי.." צלצל הפלא'..
"מאמי קומי..יש לך טלפון" לחש לי איתי באוזן..
"תענה" אמרתי לו.. וכיסיתי את ראשי בכרית.. "..הלו?" איתי שאל..
"..היא ישנה כרגע.. מי זה?" הוא המשיך לשאול..
"אה סהר..? טוב אני אגיד לה שתחזור אליך..ביי" איתי אמר וניתק את השיחה..
"סהר?" לחשתי לאיתי.. "כן סהר" הוא אמר וליטף לי את הצוואר..
"וואי תעשה לי מסאג'.." ביקשתי ממנו.. והוא חייך.. "טוב" הוא לחש..
תחילה הוא התחיל לעסות לי את הצוואר.. "וואי איזה טוב אתה עושה.." לחשתי לו...
והוא המשיך לעסות לי הגב.. ואחר כך הרים לי את החולצה מלמטה..
והשחיל את ידיו מתחת לחולצתי.. "בגב?" הוא שאל.. "יאפ" אמרתי והתחלתי לצחוק..
הוא התחיל לעשות לי מסאג' בגב.. ואני נהניתי מכל שניית פינוק..
"אני חייבת לך" אמרתי לו והוא צחק.. "חפיף לא מפריע לי.." אמר והמשיך..
"החזייה קצת מפריעה" .. "תפתח אותה" השבתי..
והוא שלח את אצבעותיו לחזייה ושחרר את הסוגר..
לא פחדתי, סמכתי עליו בעיניים עצומות.. וידעתי שהוא לא ינצל את הרגע הזה בחיים..
"את הכי יפה בעולם..מלכת היופי שלי" צלצל לי הפלא'.. הצלצול הקבוע של אמא...
וקטע את הרגע הקסום שלי עם איתי... "תביא לי אותו" לחשתי לאיתי..
ואיתי שלח ידו לעבר השידה והביא לי את הפלאפון.. "היי אימוש" אמרתי לה..
"מתוקה איפה את?" היא שאלה אותי.. "אצל איתי..למה?" התעניינתי..
"כי אני יוצאת לאירוע.. רוני ובנצ'יק אצל סבתא" היא הסבירה..
"אה..טוב אז אני פה בינתיים..ותיהני!!" אמרתי..
"בסדר..להתראות" היא השיבה וניתקנו את השיחה..
חזרתי לשכב לצד איתי.. כאשר שנינו מתבוננים אחד בשני...
ובבטן שלי?.. בבטן הפרפרים השתוללו להם.
"יש לך עיניים יפות" איתי לחש לי.. "חח..תודה" השבתי והסמקתי קלות..
"אפשר?" הוא שאל והתקרב אל פי.. "לא בטוחה שכדאי.." אמרתי לו..
"חח בואי נבדוק" הוא אמר וצחק טיפה.. כאשר שפתיו נצמדו לשפתיי..
ולשונו חדרה לפי.. הרגשתי צמרמורת בכל גופי..
הרגשתי שונה, לא כמו בכל הפעמים בעבר שהייתי מתנשקת עם בנים..
"אני לא יכול להפסיק חחח" הוא אמר והמשיך לנשק אותי..
החולצה עלתה, וידיו ליטפו את את גופי..
"לא יודע מה יש בך..אבל את מדליקה אותי בטירוף" הוא לחש לי...
"חח..גם אתה אותי..וזה מה שמפחד אותי" לחשתי לו בחזרה..
הוא חייך אליי..
והמשכנו להתנשק...