סורי אםם זה יצא לא מעניין
מהמםםםם מה לא יפהההה??
תמשיכי כברררר=]
מדהים ...
שימי המשך קוקי !1 😊
וווואי מדהייים המשךךךך ולא משעמם
תודה יפיותת
המשך יותר אוחררר
יאא איזה יפהההההה =]
המשךךך דחוףף
יא אלללה המשךך עכשיו ברגע זה חח😁
ויקטוריה עוזרת לי מלעלה למרות שאני רוצה מלמעטה אבל אי אפשר להחזיר את זה
אני ואמא שלי התקרבנו יש לי חבר השלמתי עם בר ועם מעיין שוב נהיינו בקשר
ותומר גם
ומעיין בסדר
ואז צעקתי ויקטוריה תודה והסתכלתי לשמיים
אולי חשבתי שהחיים שלי מושלמים אבל לא רק אחרי חודש הבנתי הכל...
הגעתי לביצפר כמו כל יום שעתיים הסטוריה עברו בטיל
אחרי זה ישבנו אני בר ונטלי
נטליי זההה עוד חברה שליי שרק הכרתי אותה היא ערסיית כזאתת אבל הכי נשמה שיש
היא לא בכיתה שלי אבל אני ובר התחברנו איתה היא לומדת בקומה ראשונה
ואנחנו שלישית אז סתם ירדנו לשבת שם ליד מב"ח ברגיל איפה שכולם נפגשים
אני:מחר טיול
בר:כןןן תודה לאל שניםם עדד שיש לנו
נטלי:דפוקוםם הולך להיותת אשש רצחניי ביותר
אני:תכלסס
נטליי:נעשה טרור שםם
בר:ואיי הכי צחוקים ידפוקות
סתם יששבנו כולנו ודיברנו לא התיחסנו לכל מי שהיה ברגיל נדב עם הפאלפון שלו עם דיכאון
מסתובב שומע תשירים ואנחנו רק צוחקותת ולא שמנו על אף אחד
וככה בעצם עבר היום ברגיל צחוקים "לימודים" והביתה הלכתי ישר למחשב מכורה
ראיתי הודעות
פלוציי שלייי:
פלוצצצצצצצצצצצצצצצצ3@!?
יא אללה איזה פלוצצ ענק אתת דבריאיתי
(זאת חברה שלי רותם גם חדשה לא לומדת איתי בביצפר משכונה אחרת גם )
נונה שלי:
אושררר שלי4#?@
(נויי גם מישיי חדשה לומדת בביצפר שלי)
מעייני השרלילילילה:
קקייי פייפי?ר3
אוהבת אותךך ידבעיית דברי איתי אתת מתההה אני מתהה כולנו מתות
באליי להזדיין איתך בואי #?@ חח
בעלי החתייךךךך:
אוהב אותך סתם רציתי להגיד לך
סתם הגבתי לכולם
לנונה:מהה אוצר קטן שלי
נונה:תקשרי אליי
אני:אין ליכ חחח תקשרי את
נונה:טוב יותר מאוחר
אני:חח טוב
לרותם:מהה ינודדד#?
פלוצי:בואיי אלי אני מתגעגעת
אני:גמאני בואי את אלי יש לי מחר טיול ואני מסדרת תתיק
פלוצי:ימסריחהה טוב אוףףף פעם אחרת אין לי לצאת
אני:חחח איזההה נודדד אתתת תקועעע ואצלןן שלא רוצה לצאת
פלוצי:חחח פגרת
לאורון:גם אני עולם יפה שלי
למעיין:אהה ישרמוטהה ככה בוגדת בתומר שניה אני מתקשרת אליו
מעיין:לאאאאאאאאאאאאא שש נו זה בניינו
אני:אבבלל ניראה לי אושרת תכעס עליי
מעיין:למה?
אני:אני בקטע איתה לא נעים
מעיין:נווו אני יהיה אזזז מאהבת
אני:אוקיי אבל בשושו
מעיין:אוקיי חחח יאאלה אני באה אלייך להזדיין טיפה
אני:טובב מכינההה תמיטהה ביי
מעיין:חחח ביי
רשמתי באווי
-------------------------------
אחח מחרר טיולל בעזרת השם רק טרור הולך להיות
אורון אהבה שלי אתה אני אוהבת אותך בעלי
"איתך הלך גם עד סוף העולם"
אחיותת שלי אתןן מהה הייתי עושה בילעדייכן
בחיים לא הייתי מתקיימתת
גליילהווו רותחחחחחחח אבל לא עלייכםם
אזז תקשרו כדי לקרר אותו😮 חחח
--------------------------------------
ראיתי עוד אווי
מעיין- אצל המאהבת חחח שש אאושרת אלל תיראי תאווי
מחרר טיולל הולך להיות סטלהה באליי נרגילה אינעלל העולם
שבתיי תביאאא לי תנרגילהה יהומו מזדייןן
אוהבת אותך יחמורררר קוסינלל
תומר נוני שלי הכיי אבל הכי אוהבת אותך מכוער
עלל החתיךך שלל המאהבת לכוו תבינו מיזאת
מה אני יעשה אסור לי לספר
.....כןן מעיין נישארה דפוקה ברגיל וגם עדיין עושה שטויות
אושרת:
i mess you
למההה פגעתת בי ככה?#@
עדיין אוהבתת ולעולם יאהב
אחיות תודה לא הייתי עובדת את זה בלעדייכן
....אושרת ונאור נפרדו הוא היה עם מישי אחרת
עדי-
בנצו'קקקק אוהבת אותך יאפה שלי
...מספרה וכאלהה....
אחיותת אוהבת בכל הכוח
תומר-
איכסססססססססססססססססססססססססס אני שונא
אתת אמא שלכםם
אבלל אתת מעייני הלסביתת שלי אני אוהב
חכוו אני יגלה מיזאת המאהבה זאת
צחקתי לעצמי שראיתי את זה
וסתם עוד ראיתי של כל מיני אנשים
כולם בעיקר התלהבו מהטיול למי שהיה
מעיין באה אליי הלכנו לקנות מלא ממתקים עם יוני המכוער קנה חצי מהמכולת
כמובן בלי שהמורים ידעו סגריות איךך אפשר בלי
והלכנו לשבתיי ועישנו נרגילה טיפה מעייןן משכה אותנו
אבל יוני הלך לבר
וסתם ישבנו וצחוקים אחרי איזה שעתיים הגעתי הביתה המשכתי לארגן את התיק ודיברתי
עם נוי בטלאפון איזה חמש שעות ושתינו מארגנות תתיק
נכנסתי להתקלח אמרתי לאמא לילה טוב הייתי הרוגהה והלכתי לישון
לפני זה חשבתי במיטה מה אורון לא התקשר כל היום מה קרה לו שלחתי לו הודעה
~לא דיברנו כל היום אוהבת אותך לילה טוב~
~מצטער יפה שלי רציתי להתקשר אבל פעם אחת היה תפוס ואני לומד~
~טוב עולם שלי תלמד נדבר כבר מחר אוהבת אותך לילה טוב~
~גמאני המון לילה טוב נסיכה שלי~
הצלחתי ללכת בהרגשה טובה לישון
---------------------------------------------
"הלו מוטוטואוטטר"
אני:הלו
בר:קומייייייי ידפוקה את עוד חצי שעה צריכה להיות מוכנה
אני:תשבעי מה השעה
בר:5 וחצי
אני:דיי טוב אני קמה
מתי צריך להיות שם?
בר:6 וחצי
אני:אה כןן הם עפוו טובב יאאלה ביוש
קמתי נכנסתי להתקלח 10 דקות פעם ראשונה שכל כך מהר ציחצחתי שיניים
איפור טיפה הכנסתי כל מה שהיה בחוץ למזוודה וגינס שלושתירע וחולצה של נייק פשוטה
שחורה קצרה
ואולסטר הסתכלי במרה הייתי מוכנה עשיתי צמה כדי לשמור על הרטיבות
יוני היה כבר ער אבל הוא לא בא לטיול מסכן עם חום הוא נתתי לו נשיקה הערתי את אמא שלי
ובר באה אליי ונסענו אמא שלי הסיעה אותנו הגענו למקום המפגש
כולם עייפים ניראו כל הבנות עם המזוודות בקושי הולכות ועוד פול שקיות
אני ובא הלכנו לחפש איפה הכיתה שלנו אחרי 17 כיתות מצאנו את שלנו
צעקתי לבר הינה הכיתה שלנו אנחנו עם
אוווווווווווווווווווווווויייייייי שיייייייייייייייייייייייייייייייט
סוריי שהוא ארוךך
ייאאההההההה יייפפפפהההה
המשךךךך
[COLOR=purple]יפה=]
תמשיכי..
~פאקינג ליטלו'ש!~ 😊 [COLOR=purple]