ניתקנו וראיתי את אביב עם חברה שלו זה מזה עשה לי רע אבל דיי אין אני לא אוהבת אותו
סתם הסתובבתי בין האוהלים אמרתי לכל מי שאני מכירה שלום היה איזה דיסקו לא נכנסתי סתם מעפןן
ישבתי בחוץץ עםם כולם ומידי פעם באוהלל
נכנסתי לאוהל שאני שם וצעקתי זיו.. וראיתי...
אתת תמרר קופצת מתחילה לשתגע מהשירים שהיו כי האוהל של המסיבה היה לידינו
וראיתי אתת זיו ובדרך נתקעתי במישו
אני:מצטערת
...:לא אני מצטער
כל אחד המשיך לדרך שלו ואני הלכתי לזיו ושכבנו שתיינו על המיזרון פתאום הילד הזה בא
...:הינה אתת (מסתכל על זיו)
זיו:הא?דורלה#?@ ממההה המצב?
דור:חצבב
והוא ישב לידינו סתם דיברנו ועשינו צחוקים ותמר כמובן התשגעה ובר איתה טיפה
אחרי איזה חצי שעה זיו הלכה ואני ודור נשארנו על המיזרון עבר לי צמרמורת
דור:חחחחחחחחחחחח מה יש לך
אני:קרר לי
דור:אז למה לא אמרת
הוא התקרב אליי הוא כבר ידע איך קוראים לי והוא שם מתחת לראש שלי תיד שלו
וחיבק אותי ורק צחקנו על תמר המשוגעת הזאת אין הכי חמודה הילדה הזאת
וסתם דיברנו כזה אחרי איזה שעה זיו באה ואני הלכתי טיפה החוצה לאנשים
וסתם ישבתי איתם והיה צחוקים ברגיל עברתי מאוהל לאוהל ישבתי עם רועי ולירון ורק צחוקים
כולם כבר מסטולים אשש
בערך ב1 היה כיבוי אורות בטחטח ואני באתי לאוהל והיה כבר מסודר המזרון שלי
ודור צעק לי לבוא לישון לידם היה שורה כזאת
בר אני דור זיו תמר אורן ועוד 2 שאני לא זוכרת והיה כל מיני מפוזרים באוהל
נוי ואורן התחילו לצעוק אחד לשני שיסתמו תפה אנשים קמו לרקוד קיצר לישון לא נתנו
ושמעתי את זיו ודור כל הזמן אומרים אחד לשני דברים והסתובבתי לבר ואז דור בא עליי עם הפנס
חושנייי
אני:יוווווווווווווווווו אני יזיין אותך דור סתום אני מתה לישון
דור:לאלאלאלאלאלאלאלא ישניםם קומי קומי
אני:דוררררר אלל תשגעע
דור:למה מה תעשי לי
אני:אניי יזיין אותך מילהה
דור:יאאאלהה אז שווה להציק לך
אני:מצחיקק מפגר
אחרי איזה חצי שעה שדור הציק ליי וכמה פעמים יצא שהיינו ממש קרובים
כולם נרגעו הצלחתי להירדם ופתאום בום
אני:אחחחחחחחחחחחחחחחחחח מיי הבנזונה
...:חח לא תגלי ולא תגלי
אני:כוססס אמא שלךך אורןן חאלססס יזונות תנו לישון
קיצר כל הליללה לא נתנו לי לישון אוו שדור עלה עליי או שאורן לא נתנו לישון
לאף אחד כל מי שישן באו כולם עליו בבוקר נכנסו איזה 2 מורות מעצבנות 6 בבוקר והתחילו לצעוק
בוקר טוב בוקר טוב ככה חצי שעה עד שבר התעצבנה
בר:עוד בוקר טוב אחדדדדדדדד אני לא יודעת מה אני יעשה סתמוו ותנו לישון
והםם המשיכו להגיד בוקר טוב כולנו רצצינו לעלות עלייהם אחרי כמה זמן לא היה ברירה
חלק נשארו לישון עוד איזה רבע שעה עד ששוב הקרציות באו וחלק הלכו להתארגן
השירותים היו מגעילים ביותר מוזנחים אז הלכנו לשירותים של הבנים אני בר ותמר לא ששם היה משו
גם מגעיל היה סתימה קיצר אחדד הדברים המסריחים לא יודעת איך אבל התארגנו
חלק החליפו באוהל כבר להיה הלהםם אכפת בגרוש הלכנו אכלנו ארוחת בוקר
אני ותמר הלכנו לשתות תא כי היה חייב פשוט לשתות משוו
אחרי זה הלכנו לקחנו את המזוודותת ועפנו לאוטובוסים וגם עוד יוםם מצחיק
אחרי איזה שלוש שעות ישבתי לבד ואז אביב בא לשבת לידי ובר וזיו מאחורה והתחלנו לעשות צחוקים
ואני ואביב וזיו אמרנו יוו אלווי שהאוטובוס יתקע אין כח לצאת שוב
פתאוםם...
המשך יפה שליי
אללה תגיבווו
האוטובוס נתקע,
חעחעח 😢
אוהבת,
גלושש 😊
חההההההההההההההההההההההההההההה!
האוטובוס נתקע.. איך אני זוכרת את זהההההההה
כל הדרך צחקנו עליכם
סוף סוףף סיימתי לקרואאא😊
מאמייי...הסיפור הזהה
פשוטטטטטטטטטטט מושלםםםםםםםם
איןן לא יכולתי להוריד את העיניים מהמסך וכבר כואב לי התחת מלשבת 😁
קיצ'.....אני מחכה להמשךךך
והכי מהרר שישששששששששששששש
תודהה יפה שלי שמחה מאוד מאוד מאוד שאת קוראת את הסיפור שלי
יאאא כייף ליי😊
מחכההההה
=אוהבת=