חלק החליפו באוהל כבר להיה הלהםם אכפת בגרוש הלכנו אכלנו ארוחת בוקר
אני ותמר הלכנו לשתות תא כי היה חייב פשוט לשתות משוו
אחרי זה הלכנו לקחנו את המזוודותת ועפנו לאוטובוסים וגם עוד יוםם מצחיק
אחרי איזה שלוש שעות ישבתי לבד ואז אביב בא לשבת לידי ובר וזיו מאחורה והתחלנו לעשות צחוקים
ואני ואביב וזיו אמרנו יוו אלווי שהאוטובוס יתקע אין כח לצאת שוב
פתאוםם...
האוטובוס עצר הנהג יצא החוצה פתאום הוא נכנס
הנהג:תקשיבו המנוע נהרס כניראה אנחנו ניהיה צריכים להמתין פה לאוטובוס אחר שיקח אותכם
אנחנו:ומתי הוא יבוא?
הנהג:לפחות שעתיים
כולנו צעקנו מהה לא שיט לא נמשיך בטיול אבל כולנו היינו מרוצים התחלנו להסתובב יצאנו
וישבנו בחוץ ומזה כאב לי הראש אז עליתי לאוטובוס ונרדמתי פשוט מישו צעק לי בווו
קמתי כולי מבוהלת
אני:מהה אתה דפוקקק יוו עד שנרדמתייי
אביב:חבל חח אז תתעררי
אני:נוו עוףף מיפהה
והוא ירד ואז שוב נרדמתי ואזז שוב מישו באא וצעק ומולי ראיתי את רובי
אני:יווווווווווווווווו איזה מציקים אתם לא נותנים לי לישון
רוני:לאאא אלל תיישני משעמם לי
אני:מאהה אכפת לי
רובי:בקשה
אני:טובבב אוףף קמתי והוא התישב לידי וסתם דיברנו על הכל אני ורובי השיחות שלנו
אוו שלא מדברים או שעל הכל מדברים אז סתם ישבנו ודיברנו ואחרי זה הוא ירד
ובר וזיו עלו וישבוו איתי ועשינו צחוקים ברגיל קמנו התחלנו לרקוד שם כי היה מוזיקה
עלינו על המושביםם היה הכי מצחיק בארץ
אחרי זה אביב עלה
אביב:מה אתן טמבליות?
זיו:סתוםם כברר
הלכתי לשבת לא היה לי כח אליו גם ככה התעצבנתי עליו והכל כזה עיצבן אותי לראות אותו אפילו
ובר ישבה לידי
בר:קלטוו תטמבלים
הסתכלנו מהחלון היו כמה בנים פשוט ישבו וזרקו אבנים ובדקו מי זורק יותר רחוק
התחלנו לצחוק שם עלייהם ורובי כימעט נפל שזרק אבן
אני:מהה לא נמאס לכןן יטמבלים
רובי:לאא משעמם בואו גם זה כיף
אביב:אני יורד גם
זיו:חח מפגר שניה אני באה איתך
וככה שנישראנו רק אני ובר וסתם אמרתי לה שאני לא יכולה להסתכל עלייו אפילו הוא מעצבן אותי
והיא ישבה יצחקה עלי ואז היה לה טאלפון אז היא הלכה לדבר עם יוני בסוף באוטובוס ואביב נכנס וישב לידי
ואז היה לי טאלפון
אביב:מיזה?
אני:מה אכפת לך 😁
הלו?
...:מזניחולליי שליי ממצב נשמה?
אני:אווווו ליאוריי מה קורה יפה?
ליאור:כלל טוב מה איתך חיים שלי מה התגעגעתי כבר לא מדברת איתי
אני:אני בטיול
ליאור:ואאלה תהני נשמה
אני:תודה מה איתך?
ליאור:ואאלה ברוך השם מה איתך?
אני:אחלוששש
ליאור:מהה נהיית לי סטיליסטית
אני:לאא חחח מאיפה הבאת את זה?
ליאור:אחלושש
אני:חחח פגרר
ואזז בר באה וצעקה מיזה ואמרתי לה ליאור והיא אמרה שאני ימסור לו ד'ש
ואני סתם ישבתי ודיברתי ואביב דיבר עם בר בנתיים והלך לשבת לידה
אחרי שעתיים באמת בא אוטובוס לקחת אותנו וישר הלכתי לשבת לשבת לבד ואביב בא וישב לידי
וסתם היה הכי מצחיק בנסיעה כי לא הלכנו עוד להסתובב הלכנו לקבל תעודות זהות
וצחקנו על הכלל לא זוכרת כבר מה היה פשוט היה אחד המצחיקים
הגענו למקום עם מלא מטוסים והיה טקס שחצי זייפו והיה סתם מסריח אבל ישבנו כל הבנות
ודיברנו ואחרי זה קיבלנו את התעודות ועלינו באוטובוס ואני צעקתי ישר
אני לבד יושבת אני רוצה לישון וזיו גם צעקה ובר הלכה וישבה באמצע בניינו ואביב בא ובא לשבת לידה
ואז הוא אמר חושן לא מרשה שישבו לידה
אני:נכון
אביב:😢 רעה
אני:יאאלה בוו שבב יקרצייההה
היה חשוך בחוץץ הנסיעה הייתה ארוכה בהתחלה כל אחד היה עם האמפי שלו אחרי זה כבר....





