QUOTE (בובת_זכוכית @ 23/05/2006) המשךךך =]
קארין תגידי מה את עושה פה כל היום?!
יש לך מגן מחר!
חחחחחחחחחח אני לומדת כל הזמןןן
ומדיי פעם ניכנסתתתתתת!!
מאמי
זה
פשוט
אחד
הסיפורים
היפים =]]
אני[?!]
אהבתי
רצחח =]]
המשךך
דחוווף =]]
בישבילכןםםםםםםםםםםםםםםםם המשךך
אנהי עפההההה היה לי מגןן היום והלך לי טוובב
ומגן במתמטיקה 100 אני בשוקקקק
תומר:לא חושן לאאאאאאא את לא מבינה פשוט
אני:מה קרה?$#
תומר:זאת מעיין
אני:מה?#@ מעייןן תומרר תענה
תומר:...........
אני:מההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה#?
תומר:כןןןןןןןןןןןןןןן את קולטתת
אני:אוווווווווווויי מיי גאדדד צעקתייי
תומר:אין מחר חייב ללכתת לשםם
אני:ברווווווווווווווווווווווווווווווור אבל היא תרצה לראות אותי4#?
תומר: ברור חושןןן זהוווו היאאאאאאאאא חיייה היא נושמתת לבדדד ועוד משו
אני:מה?$3
תומר:היא אמרה אחרי זה אני סולחת אני סולחת ואמרה לה מה קרה והיא אמרה אני סולחת לחושן אני גם מצטערת
מהה מאיפה היא הביאה את זה?
אני:אה ממ דיברתי איתה אבל לא חשבתי שהיא שומעת
תומר:חחח אז היא כןן ואייי איזההה אושר
אני:נכוןוווווווווון הכי בעולם
קיצר דבר איתי שמןן בבוקר
תומר:טובב יפהה נדבר כבר לילה טוב
אני:לילה מדהים
אורון:מה קרה?43
אני:מעיין מעיין חייייייייייייייייייייה היא התעוררה
אורון:דיייייייייייייייייייייייי איזה אושר
וחיבק אותי
אני:אורון אני אוהבת אותך כל כך
אורון:גםם אני נסיכה שלי
התחבקנו ועצמתי ענייים ונזכרתי בילד אחד שפעם רציתי אבל לא היה בניינו כלום
הוא הלך עם חברה שלי אבל היינו בסיטואציה הזאת שאני שמה עליו ראש והוא מחבק אותי
ואז פתחתי עניים לא מבינה מאיפה הילד הזה צץ לי ואני שמחה שאני כבר לא רואה אותו
ואין לי שום קשר איתו כי היה לי קשה לשכוח אותו
לקחתי את היד של אורון סגרנו את הטלויזיה שמנו את השוקו בכיור
ועלינו למעלה ראיתי אם שלחו הודעות וכן היו ברגיל אבל סיננתי ועניתי ררק לברוש
ברבי שלי:
היייייייייייייאא בסדררר חושן היא בסדר והיא רוצה לראות אותך
את קולטתתת$?#
אני:
חחחח כןןןןןןןן אני הכי שמחה בישבילה את לא מבינה איזה אושר זה עושה לי
ברבי שלי:
כןן מהה אואורן אצלך#$?
אני:
מממ כןן למה?
ברבי שלי:
בלי שטויות😛
אני:
😁 גם ככה אני לא יכולה מחזור
ברבי שלי:
חחח יופי אחח שלך מרוצה
אני:
חחח מכוער קיצרר אני ידבר איתך
מחר כבר ליהל טובב
ברבי שלי:
רגעע את הולכתת מחר אליה
אני:
כןן רוצה לבוא?
ברבי שלי:
עםם מי את הולכת
אני:
תומר
ברבי שלי:
תומר#?
אני:
מממ כןןן סליחה אם זה פוגע בך סתם סיפור ארוך כי הוא אמר ליי שהוא הולך פעם שעברה
אז הלכתי איתו אז גם מחר אני הולכת איתו
ברבי שלי:
אהה אוקי לא נפגעת אל תתאגי נדבר מואה
סגרתי איתה תשיחה וראיתי בשיוק שאספיי שלח הודעה
אספי האח שלי:
שמנננננננה?
אני:
מכוערר אני ידבר איתך כבר טוב אני עם אורון
אספי:
חחח טובב סליחה על האפרעהה מת עלייך
אני:
חחח יא שמןן נדבר איתך כבר אוהבאותך
סגרתי את המסך כי זה לא יגמר והלכתי למיטה ואורון כבר שכב סתם ראינו סרט
ימים של אהבה חרא של סרט חח
ונירדמנו באמצע
בבוקר שמעתי את יוני צועק
כוסססססססס אממממממקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
חחווווווווווושןן אני ידפוקקקקק לךךך מכווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווות
קמתי בבהלה
יפפפפפפפפה :]]
חחחחחח באמצע החיים קיבלה מחזור חושן הזאת 😁
בקיצווור המשך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך =]
חנושששש יייצצאאאא יפהההההההה=]=]
סיפור מדהיםםםםם
תמשיכייייייייייי
יש שמועותת יהיה המשךך היום=] אםם כןן משוו חדש חחחחחחחחח:T
אוהבתאותכןןן
ויש שמועותת שהם יהיו ממש בקרובבב חחח 😊 (מקווה מאודד)
ממדהיםם המשךךךךךךךךךךךךך
חחח טוב למרות שאני עייפפההה הינה המשך
ונירדמנו באמצע
בבוקר שמעתי את יוני צועק
כוסססססססס אממממממקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
חחווווווווווושןן אני ידפוקקקקק לךךך מכווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווות
קמתי בבהלה
אני:הא מה קרה?
יוני:אני מנסה לישוןן קמתי מוקדם וכל שניה הפלא שלך מצלצל
אני:מה אתה עושה פה בכלל
יוני:בר הלכה לטיול אנער'ף אז חזרתי לישון לילה טוב ותרק את הדלת
אני:מפגר
הסתכלתי על הפלא היה כתוב תומר התקשרתי
תומר:בווקר טובב
אני:בוקר חרא
תומר:למה.
אני:על הבוקר לשמוע אותך חחח
תומר:חחח טמבלייתתת מתי רוצה ללכת?
אני:מה השעה?
תומר:ממ 10
אני:ישממןןןן מה התקשרת עכשיו
תומר:קמתי מוקדם ואני הבנתי משחררים אותה ב4
אני:אהה ממ אוקי עוד שעה שעה וחצי שעתיים אתה אצלי?
תומר:אין בעיה יאאלה ביי נשמה
אני:ביי מתוק
תומר:חח מפגרת ביוש
ניתקנו תשיחה הלכתי להתקלח שמתי גופית סבא שחורה עם זהב חצאית טוטו כזאת שחורה עם לבן טיפה
קפקפי מרוקיים הכי לא היה לי כחח הלכתי להעיר את אורון הוא כולו לא יכל לקום עד שקפפצתי עכשיו
ואז הוא קם וגם הלך להתארגן הוא ידע שאני הולכת אז לא היה יותר מידי חקירות הלכנו לאכול קורנפלקס
והוא הלך הביתה עליתי למעלה רשמתי אווי חייב
---------------------------------------
הדובון שלי הלך😢 כבר מתגעגעת
אורון עולם שלי אני אוהבת אותך המווווןן
רק אתה מעלה לי תיוך
עםם תומרר הטמבלל קצתת עפהה לראות מישי
חשובה מעניין אתכם מי$?#@ מעניין לי את הזיין
היפהה שלי 😮
משוו חדש מגלים פה הא?#חחח
עלל גלילהוו
-------------------------------
ירדתי למעטה תומר כבר היה עשיתי קוקו היה לי חם והלכתי נסענו אחרי איזה רבע שעה שעברה בטיל
הגענו יום ארוך היה נכנסתי למעיין קנינו בדרך בלונים נכנסנו עם מלא מלא מלא בלונים והיא הייתה הכי שמחה
ביקשתי מיכולם שיצאו החוצה כי אני רוצה איתה ודיברנו על הכל אין החלטנו שאנחנו מפסיקות עם השטויות
בכל זאת היינו חברות הכי טובות מספיק זמן ושנפתח דף חדש
כל אחת ביקשה סליחה ועברנו האלה אחרי זה כולם נכנסו וסתם היה מצחיק ואני קבעתי
כבר למעיין שהיא ישנה אצלי מחר והיא הסכימה אחרי איזה שעתיים שם
אני ותומר נסענו לארומה ישבנו שם אני הזמנתי סלט וסנוויץ טונה והוא גם כמוני
וסתם דיברנו והיה ניראה כאילו בחיים לא שכבנו לא היינו ביחד כמו ידידים
אני הייתי בשוק הבנאדם כל כך השתנה בכלל כולם השתנו
אחרי שחזרתי הביתה חשבתי על הכל מה רע לי בחיים
ויקטוריה עוזרת לי מלעלה למרות שאני רוצה מלמעטה אבל אי אפשר להחזיר את זה
אני ואמא שלי התקרבנו יש לי חבר השלמתי עם בר ועם מעיין שוב נהיינו בקשר
ותומר גם
ומעיין בסדר
ואז צעקתי ויקטוריה תודה והסתכלתי לשמיים
אולי חשבתי שהחיים שלי מושלמים אבל לא רק אחרי חודש הבנתי הכל...