יפותת שלי אני מזה מקווה שיצא לי לרשום באתי לשניה פשוטט אני כוליי יש לי מגן עוד יומיים ואחרי זה בגרות במתמטיקהה ..
כולי בלחץ של להתכונןןן ואני ולשון לא הולך וגם אני ומתמטיקה:R אז סליחהה
טוב חחחח סיימתי להתכונןן להיות ואפילו שאני מתהה אי אפשר בלי להיות על המחשבב אזז יאאללה המשךך:R
מאמי
יצאא
מדהיים
רצחחח =]]
המשךך
דחוווף =]]
אושרת:אני לא איתכןן בביצפר באסהה
עדי:למה באסה בישבילך לא בישבילנו חח
אני:רעהה
עדי:סתם סתם
וככה עברר להםם איזה שלוש שעות ורציתי הביתה אורון הלך לשים את חברים שלו בבית כי לא לדפוק אותם
וחזר ונסענו הביתה כשהגענו נכנסתי להתקלח ו...
ראיתיי שקיבלתי שיטט אלוהים זה משמיים כניראה זה צריך להיות במקום הנכון
התקלחתי שמתי תחבושת פיגמה של טוייטי ויצאתי הסתכלתי על אורון הוא היה על המחשב
אני:אתה לא תאמין
אורון:מה?#
אני:קיבלתי מחזור
אורון:חחח אימלה אלוהים לא רוצה שנשכב בקטנה חייםם גם טוב לי סתם לישון לידך
הלכתי וקפצתי עליו וננתי לו נשיקה
כתבתי אווי
-----------------------------------
אורון האוצר שלי פה
לא להפריע לנו😊
תומר דבר איתי מחר אני רוצה ללכת
ויקטוריה מתגעגעת לעולם לא אשכח אותך
ז"ל
-------------------------------------
אורון שאל אותי מיזאת וסיפרתי לו תסיפור והוא חיבק אותי הוא ראה שקשה לי והתחלתי לבכות
ביקשתי ממנו לרדת ואני בנתיים ילך לשתוף פנים
כשירדתי ראיתיי אותו יושב עם 2 ספליי שוקו גדולים
אני:חח מרגיש כמו בבית
אורון:כדי לפנק אותך אפילו אצל הערבים אני ירגיש כמו בבית
אני:חיים
ישבנו שתינו את השוקו פתאום היה לי טלאפון
אני:הלו
תומר:לא חושן לאאאאאאא את לא מבינה פשוט
אני:מה קרה?$#
תומר:זאת מעיין
אני:מה?#@ מעייןן תומרר תענה
תומר:...........
אני:מההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה#?
מצטערת שזה קצר אני עיייפהה מידי חח:R
אוווו מיי גאדדד?!!? היא מתהההה?@?!?
יאאאא תמשיייכייי....
ומה זה הפרק המקומצן הזהה?!!??????
יאללהההה המשך מהרררר
מדהים יפה שלי תמשיכי אני אוהבת אותך הכי בעולםםםםם ם
המשךךך =]
קארין תגידי מה את עושה פה כל היום?!
יש לך מגן מחר!
איזה מתתתחחחחח
המשךךךךךךךךךךךךךךך הכי דחוף בעולםם