טוב אממ.. אחרי סיפור אחד שלא ממש הצליח.. היה לי רעיון ממש יפה לסיפוור
אזז אני מקווה שתאהההבוו ואםם כןן אז אני ימשיךך
אםם לא אזז תגידוו ואני יפסיקק כאןן וזהו..
היה ממש מוקדם בבוקר...
נשמעה דפיקה קטנה בדלת...
היא עוד הייתה ישנהה..
"מיזהה??" שאלה אימא של אליאן
"אמיר" הוא ענה
"בוא.. תיכנס.. זה היום האחרון שלך בארץ? לכן אתה עם המזוודות עליך?, אתה יכול להשאיר אותם כאן.. ולעלות אלייה למעלה.. בשביל מה לך לססחוב אותן "היא אמרה בנדיבות...
"תודה.." אמיר אמר וחייך חיוך מזוייף של שמחה..
הוא עלה למעלה הוא פתח את הדלת .. היא כבר קמה..
היא ישבה על המיטה בחדר והדליקה סיגריה אחרונה שנשארה לה בקופסא..
אמיר.. שהיה לו יותר מקשה לקבל את העובדה הח-ד-ש-ה.. שהיא התחילה לעשן שוב אחרי שכמעט מתה
מהסיגריותת העביר לה מסע שיכנועיםם שתפסיק.. אבל באותו יום לא היה לו כוח בכלל לריב איתה על זה
"אליאאן לא מתחשק לי לריב איתך אבל את יודעת שאני לא אוהב את זה אז אם את יכולה בבקשה לא לעשן לידי עכשיו..."הוא אמר לה
"אוחח אני לא מבינה אותך!!! חיית עם זה שנתיים שלמות ועכשיו פתאום אתה לא יכול?!" היא אמרה בכעס
" חייתי עם זה לפני שאת כמעט ממתת מזה@!!! והצלחת כמה זמן בלי זה! אז למה המשכת!?~"
"ככההה !! כי אני רוצה!! אולי תעזוב אותיי כבר?
תפסיק להגיד לי מה לעשותת אנחנו לאא בגן.. כבר גדלנו...
אני מעשנתת ואולי תקבלל את זהה כעוובדה וזהו!!
נמאסס כברר!! "
"אליאן זה רק כי אני אוהב אותך ודואג לך!"
"יופי אמיר אז זתפסיקק עם זה כבר!!!!!!!!1 "
"אני רק לא מבין.. למה.. את הצלחת בלי זה אזז למה את ממשיכהה!!!"
"אמיר דיי כבר תעזוב אותי!!, ממש לא באלי לריבב איתך!!"
"לא רב איתך.. אליאן.. רק ביקשתתי ממך לא לעשן לידי עכשיו.. כי אני רוצה לדבר איתך ואת יודעת שאני לא אוהב את הריח.."
"אוקיי נו דבר.." אמרהה בקוצצר רוח בעודה מכבה את הסיגרייה..
"יודעת מה.. אני לא יודע אפילו מה חשבתי לעצמי שבאתי לכאן! חשבתיש אני יצליח לדבר איתך אבל לא! את השתנת את כבר לא זאת שהכרתי לפני 5 שנים את כבר לא אליאן
אליאןן שלי!!! חברה שלי !!!! שאותה אני אוההב...
באתי לכאן כדי להזכיר לך שהיום זה היום האחרון שלי בארץ.. ולהביא לך את זה.... אבל לא משננה... להתראותת.. חיים מוצלחים שיהיו לך!" הוא הניח קופסא אדומה קטנה על השולחן ויצא מהחדר בטריקת דלת.
אליאןן נותרה עם פה פתוח היא לקחה את הקופסא שזה הרגע אמיר השאיר וישבה על המיטה.. לקח לה זמן לקלוט מה הלך כאן..
היא פתחה את הקופסא הקטנהה
[/COLOR]
אההבתתם!@~? תתגייבווו 😢
אאווווהבתתתתתתתת
מאמייייייייי
כןכןכןן זה יפה
תמשיכייי
התחלת ממש יפהה
מה היה בקופסאאאאאאאאאאאאאאאא?@!?
יייייפפפה :]]
תמשייכי מאמי
אורווווווווווווווווווש זה מהמממם
תממשיכי
ולמה דווקא אמיר
בכווונה עשית ליייייי הא ?@
הבן זונה הקטטטטטטטטטטן
גן ככככככן
שילךךךךךךךךךך למטריקקקס😢
וווווווואאווו
אמירררררררוו'ש
אורילה,'התחלה יפהה..
QUOTE (שיריאלה @ 03/03/2006) וווווווואאווו
אמירררררררוו'ש
אורילה,'התחלה יפהה..
מזה אמירוווווווווווווווו'ש ?!
תירגגגגגגגגגעי
שו אמרוש הוא סתם בן זונה מכוער וקטןןןןןןןןןןןן
כוווווס דוודה שלו !@#$%
ליאווווווווווורי ונוייש המושללמות ((: כאפרעעעעעעעעלייהן אני צריכה דחוף לבקש חתייייימה !
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
זונות
יאללה תממשיכי נסייייייייכה שלי
כמה שאני אווווווהבת אותך
מואאאאאאה
שירקקה ה-מהמממממממממת שלך 😊
אהבתי?!
ה==ת==מ==כ==ר==ת==י!!!!!!!!
מאמושש אני צ'הה המשךךך ודחוףףףףףףף!!
אהבתי בטירוףףףףףףף!
יפיתי=]]
הממממממממממממממממממממממממממממשך!@#@#