טוב יפפפה שלי
מחכככה להמממשך =]
אני במתתתח חחחח @#!$
אוהבבבבבת
- מוווורי -
יפפפפה שלי ?!
מה הם ההמשך ?!
=]
QUOTE קאריניי- מזה נעלמת לי ככה?
אני אהרוג אותךךךךךךךךךךךךךךךךך..
חחח
תתחילי להראות פה נוכחות לעיתים קרובות יותר.. אני אשתגע..
חחחח אוהבת אותךךךךךךךך..
וסליחה עם גרמתי לך לבכות..
לא הייתה הכוונה שלי.
מווווווואהה ענקית!!
יפפשליי :]
חיחי סורייי😢
אל דאאגי..
אני אנסה באמת להראות נוכחות :]]
אוהבתתךך
ואיפה ההמשךך?😢
אאאאאאופ
עדיין אין המממשך =[
פרק מדהיםם
ואני ב-מ-ת-ח
תמשיכייי מאמייי
מענייןןן מה עם רוןן =[
מדהימווננתת...
מה עם המשךך?!?!?!
ננוו אל תייבשי אותננוו!
ההממששךך דחוףףףףףףףףףףףףףף!!!
היא נטטטטטטטשה אותתתנו
שנייה אני אראה אם היא עונה באייסי
אני אבבבבקש ממנה שתשים כבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבר
ואיי מתוקים שליייי..
אני כל כך מצטערת שלא קיבלתם המשך היוםםם=[
תראו.. זה הימים של השיא של הניקיונות של פסח, ככה שגיליתי חמודיות לאמא שלי ועזרתי לה..
היה לי גם שיעור פרטי במתמטיקה....
והיה לי לעשות עוד כמה דברים עם עצמי...
אני יודעת שהבטחתי המשך... אבל לא יצא לי להמשיך אותו.. וגם עכשיו הכוח והרצון נטשו אותי.
אני מחר ישתדל באמת להשים המשך....
כי עדיין יש לי אטרף של שיעורים שהמורה החמודד שלי הביא לי 😕
וגם אני קמה דיי מאוחר..
אני שומרת שבת... אבל יש ייתרון שהיא ניכנסת מאוחר יותר..
אז יש יותר סיכוי שתקבלו המשךך..
אני ממש רוצה שתבינו אותי... כי למרות שחופש, הוא לא ממש כזה בשבילי.
אוהבבתתת אותכככככםםם כל כךךךךךךךךךך אבלל כל כךך... א-ו-ה-ב-ת!
סתיוו'שששש 😊
יאללה מחכים 😊
אבל לא יותר מידי...כןןן???
כי אני רוווצה המשך כבר ..
QUOTE (pucha @ 07/04/2006) יאללה מחכים 😊
אבל לא יותר מידי...כןןן???
כי אני רוווצה המשך כבר ..
😉