מקווה שהספיקק לך=]
עפתיי לכתוב המשךך אצלי בסיפורר חחע=]
ואיי סתייו..
איך כל פעם את גורמת לי לבכות😢
המשך דחוף!
דיזלית- תודה מתוקה שליייייי..
אוהבת אותךךך ושמחה שנהנת לקרוא את הפרק..
זאת כל הכוונה.
מקווה שתהני כך תמיד, ואף יותר.
😊
בתאלו'ששש-
מטורפתת קטנה שליייייייייי...
כל כך התגעגעתי להצפות שלךךךךךךךךך...
אם להגיד את האמת!? הןן היו חסרות לי מאודדדדדדד..
חע חע חע מעמוד 30 עד ל-34.. יאוווווו כיףף לייייי..
מי המושלמת שלי מי?!
אתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!!!
אני מתהה עלייייייייך..
ואני עכשיו עפהה לקרוא את ההמשך ששמתתתתת..
מחר אני ישים המשךךך שמוקדשש לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך...
מטורפתת על הנשממממהההה שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך..
.מוואה ענקיתתתתתתתתת, תמשיכי להיות ככה תמיד, הילדה הכי מדהימה שיש!!
קאריניי- מזה נעלמת לי ככה?
אני אהרוג אותךךךךךךךךךךךךךךךךך..
חחח
תתחילי להראות פה נוכחות לעיתים קרובות יותר.. אני אשתגע..
חחחח אוהבת אותךךךךךךךך..
וסליחה עם גרמתי לך לבכות..
לא הייתה הכוונה שלי.
מווווווואהה ענקית!!
בתאאל.
גילייתת הערצצהה!
חחחחח
אאייזזוו מחווררפפננת!!
זה טוב אבבל,ככן?!!?
חחח...;]
ססתיוו,המששךךךךךךךךך!!
מחר אני אשים המשך מאמי=]
וכנס אלי אתה, כי אני לא מצליחה...
285408498
אם אני מאשרת עכשיו אז תדע שאני לא על המחשב.
אני רואה סרט..=]
המממממממממממשך המממממממממממממשך הממממממממממממממשך
אני כבבבר מתגעגעת סתתתתווי =] !@#$
את חייבבבת לשששים הממששך
אוהבבבבבבת
- מווווווווווורי -
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 06/04/2006) המממממממממממשך המממממממממממממשך הממממממממממממממשך
אני כבבבר מתגעגעת סתתתתווי =] !@#$
את חייבבבת לשששים הממששך
אוהבבבבבבת
- מווווווווווורי -
מחרר מורו'שששש=]]
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך
חחחחחחחח=]
אםם לא הייתי צריכה לכתוב המשך בסיפור שלי...הייתי מציפה אותך עד עמ' 40..אם לא יותרר=]
בוקר טובבבב מתוקיםם שלי......
עכשיו קמתתי..
כמו כל יום בשעה מאוחרת.. חחח
אממ..
אני ינסה לכתוב המשך בזמן הקרוב.....
אבל כבר הבטחתי שכל יום יהיה המשך אחד לפחות.
אז אין לכם מה לדאוג.
אוהבתתתת המוניםםםםםםםםםםםםם..
חיבוקיםםם ונישוקים..=]
סתיוו'שש 😊