מאמי אני מקווה שהכל יסתדר ויהיה טוב (:
אם את צריכה משו תשלחי לי הודדעה פשווט ..
מואה 😘
מאממייי
מקווה
שאת
מרגישה
יותר
טוב
ושתדעי
שאני
תמיד
אבל
ת-מ-י-ד
כאן
בשבילך 😊
אוהבת
לאללה 😊
סופההה 😊
נ.ב==>>המשךך דחוףף 😊
QUOTE (sufipufi @ 18/05/2006) מאממייי
מקווה
שאת
מרגישה
יותר
טוב
ושתדעי
שאני
תמיד
אבל
ת-מ-י-ד
כאן
בשבילך 😊
אוהבת
לאללה 😊
סופההה 😊
נ.ב==>>המשךך דחוףף 😊
אאאאיתה=]
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 19/05/2006) אני מצטערת
אני חושבת להפסיק את הסיפור
עוברת עליי תקופה חרא ביותר ואם אני לא אכתוב פה יותר תדעו שאני בקבר
ביי
לאאאאאאאאאאאאאאא
מאמי
בחיים
אבל
בחיים
אל
תדברי
ככה..!!!
כל
תקופה
כזאת
מסתיימת..
בכל
אוופן
בובההה
אם
את
רוצה
לדבר
על
זה
אני
תמיד
פה
בשבילך!!!!
אוהבת
אותך
הכי
שיש 😊
סופה
מור,
איך את יכולה להגיד את זה בכלל ?
שבגלל תקופה ,
את תפסיקי את הסיפור ?
יודעת מה, עזבי ת'סיפור.
שבגלל ת=ק=ו=פ=ה , את תפסיקי ת'חיים שלך ?
את יודעעת כמה עוד תעברי בחיים ?
וכמו שאומרים, מה שלא הורג אותנו - מכשל אותנו.
תפסיקי לדבר שטויות!!
אני לא מבינה אותך..
כי אני אמרתי לך,
שאם יש אנשיםם שגורמים לך לא להיות מאושרת ,
את צריכה לתפוס מרחק..להיות רחוקה!
מי שלא טוב לך איתו-תתרחקי ממנו..רחוק רחוק רחוק..שילמד להבא להעריך אותך ולהבין מה הוא עשה...ואת מבינה על מה אני מדברת אני מקווה !
קשה לי לראות אותך ככה..
והלוואי שיכולתי לתת לך עכשיו חיבוק ענקייייי..כי לפעמים זה מה שצריך..
כמו שהיום נגיד,היתי נורא עצובה,כי ניזכרתי בדברים עצובים שקרו לי..והתחלתי לבכות,
וחברה הכי טובה שלי באה ובלי לומר כלום פשוט לקחה אותי לצד ונתנה לי חיבוק ענקי ..ועמדנו ככה כמה דקות,זה ממש עוזר,והלוואי ויכולתי עכשיו לעזור לך!
אני רק יכולה להגיד לך,
שבחיים יקרו לך דברים יותר חמורים,
אבל הטעות שלך תהיה ברגע שתחליטי לעצור הכל,ולהפסיק ת'חיים שלך..
במקום להסתובב אחורה תמשיכי קדימה !
כי א=ף אחד לא שווה את זה !!!
אדם שאוהב אותך באמת בחיים לא יתן לך להזיל דמעה אחתתתתת !!
ואם את אומרת שזה כבר קרה שלוש פעמים,
באמת אין פה מה לחשוב יותר מידיי..זה ברור מאליו מה את צריכה לעשות..
והנה משהו,שכתבתי לחברה שלי ,מקווה שיעזור לך:
את לא סתם. אנשים תמיד ינסו לגרום לך לפקפק בעצמך וביכולותייך, ככה זה. כשזה קורה, הזכירי לעצמך שהדרך היחידה בה הם יכולים להצליח, היא רק אם תאפשרי להם. אל תתני לאף אחד, אף פעם, לערער את האמונה שלך בעצמך - כי זה, בעצם, כל מה שיש לך בסופו של יום. זכרי שכבוד עצמי הוא הגורם המושך ביותר. והכי חשוב, אל תדאגי. הלך נסיך? יבוא מלך.
אניי אוהבת אותך !
וזהו
חן
עצרי עצרי עצריייייייייייייייי מזהה זההה הדיבורים האלההה אהה???
לא לא לא אנלא מסכימה לדבר ככה הבנתת??? לא משנה מה קורה בחיים אל תגידי גבר כזהה מוריי זה תקופה כמו שאמרת וזה יעבור את חזקה את יכולה לעבור את זה יהי טוב כמו כל דבר בחיים גם התקופה הזאת תעבור נשמה אל תפלי לנו תהיה חזקה לא משנה מה קורה לך !!
יש מלא מלא אנשים שאוהבים אותך ואני אחת מבניהןן מתה עלייך ועוד מלא בנות פה אוהבת אותך ומלא חברים שלך גם והרבה אנשים זה יעבור בובה
אם את רוצה לדבר את יכולה להכנס 322004744
ואם אל אז דברי עם מישהי מישהו לא משנה
מבטיחה שבסופו של דבר יהיה טוב
אוהבת אותך בובה אל תשכחיי