אוקי מבינה ומחכה..בתאבון
מואהה
גם אני מחכה.. בתאבון מאמי
בתיאבוןןן
מתוקההה 😊)
תאחלי לי בהצלחה יש לי מחר מתכונת בהיסטוריהההה..=\\
המשךך
דחוווווווווווף 😊
מצטערת על העלמות שלי בזמן האחרון,
אבל קקראתי כל פרק ופרק שלך 😛
יפפה שלללי?!
אני אוהבת אותתתך!!
ותכתבי כבר המשךךך%$#^$# (:
אה ואל תשכחי את החיימקה שלי חח
מורי זזאאת חחן ..
איזה יפה מאמיי
אבל שתחזור כבר ליוסיי די חלאסס
לא רוצה ליאורר לא רוצצה !!
חח בהצלחה מחר במבבחן 😊
ותאחלי גממאת לי בהצלחה..את יודעת במה /=
אוהבת אותך
מהממממם!
ליאור כזה חממממוד!
יוסססי?! סתםםם קווווף שיססססע לישששון התינוקק הזה!
גרר יש לו מזלל שהוא לא כזה במציאות למה הייתי נופלתת עליו!
חיחיחי ערסיתת אני=]
הממממשך!
ובהצלחה מבחן מאמווש שללי..(:
יהיה טוווווב..מקסימוםם?!מועעעעד ב'!
זה ביגלל שהיא לא עם יוסי !!
אמרתי לך חח הקטעים עם יוסי הכייי יפים ומרגשים .. בלעדיו משעמם /:
חחח הקטעים עם ליאור ודור משעממים אווח אני שונאת אותם טוווב שהם לא נידבקים לה לתחת יותתר .. לא קולטים ?!
כאילו סבבה לגמרי חמודים חממודים אבל כמה אפשר ?!@
יוווווווווווווווווססססססססססססססי מושלם וזהו .
יאללה תמשיכי בובה
מאמי
בהצלחה
במבחן!!!
ב"ה את תצליחי כמו שרק את יודעת 😊)
כי
את
מוכשרת!!!
ומושלמתתת 😊
ואני[?!]
אוהבת
אותךךך
הכיי
שיש 😊
ושיהיה לך זמן אני מקווה שתמשיכי...
כי אני פשוט מכורה לסיפור שלךךך 😊 😁