חחחחחחחחחחחחחחחחחחח D;
קוווראים % ((:
פשוט לכולם יש לחץ בלימווודים ואז משלימים ...
בקיצווווור יש לך מחר מבחן בביולגיה אני הווולכת ללמוד ^ !
אוווווווווהבת 😘
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 15/05/2006) בתי, תודה מדהימה שלי . . .
אבל בהצלחה האמת שלא יהיה לי! 😢
אני ממש לא מצליחה כלום, ועוד חסר לי ספר, הוא נאבד לי :| וחסרים לי דפים כי הברזתי דיי הרבה ממתמטיקה. והמצב שלי הכי לא טוב בלימודים אז אני לא יכולה להרשות לעצמי אפילו לא נכשל אחד בתעודה!
אני מתה אם אני אכשל ועוד במתמטיקה . . .
ואיזה מעוד ב' עלק המורה המכשפה שלי אין שום מועדי ב' היא לא תיתן המעצבנת הזאתי!
במקום ללכת לקראתנו היא הולכת לרעתנו! כוס אימא שלה שונאאאאת אותה שונאת 😠 😠
ניראה לי שפחות בנות קוראות את הסיפור שלי 😊
כבר כמעט לא מגיבים :|
אוף.
קיצ, תגיבו אוצריות קטטנות שלי, אוהבת אתכן . . .
לא טוב להבריז ממתמטיקה..=/
אל תבריזי יותר..
בהצלחה במבחן..=]
הממששךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףף
הבטחת מהצהרים כבר המשך לא ?נווו
כניראה שהיא עסווקה..עזבו אותה!
מוררי תהננננני היוםםם! מואאאאאה
מורייייייי=[
אוףףףף מה קרההההה לך?!?!?!?!?!
למה שתיתתתת?!לא טוובב=[
אני מקווה שהכל בסדר!
ותשלחי לי הודעה באייסי כשתירצי!
מחככה!
אוהבתותך..ולא משנה מה קרה..הכל יהיה בסדר!
אוקי אבל..אם תרצי משהו אני פה את זוכרת את זה ככן ?!
ואם באלך לדבר או משו אז שללחי הודעה באייייסי .
אנלא שולחת לך כי ביקשת שלא ישלחו לך ... ובטח אין לך זין שיקרצצו לך עכשיו /=
אז פשוט , תדעי שמה שלא יהיה אני כאן ..
ולמרות שאין לי שמץ מה קרה ולמה זה קשור , סמכי עלי הכל יהיה טוב בסוף.. ה=כ=ל !
אוהבת אותך
מורי סורי על ההזנחה פשוט הייתי עסוקה ביומים האלה
פרק יפהה
ואם באלך לספר - אנחנו פה בשבילך
ואל תדאגי כמו כל דבר גם זה יעבור
אוהבתותך
אם את מבקשת לא נשאל...
אני רק מקווה שהכל יסתדר לך בובה ומילה שלי בסוף הכל יהיה בסדר
תזכרי שאנחנו אוהבות אותך מאודדדדד
!~אוהבת אורטלי~!