ררררררררררררר...
היוסי
הזה
כזה
סתום
שבא
לי
להרוג
אותו... 😠
מאמי
נכנסתי
ח=ז=ק
לסיפור
המושלםם
שלך...
המשךך
דחוףףף
ושבת שלום 😊
חח כולם 'נכנסו חזק לסיפור' אחרי הא ?!?!
חח סתם סתם P:
מורי אחותי תמשיכיי
חחחחחחח
סאפיפאפי איך קוראים לך ?!
וחנננצ'וק את משוגגגעת !!! חחחחחחחח מטטורפפפת עלייך ! 😊
סופה קוראים לה.. לא מאמי ? 😊
וכן כן אני יודעת שאנני משוגעת אבל עם כמה שאני משוגעת אני דורשת המשך אחרת אני ישתגע יותר טובב ? ?! (:
יאללה מורי תזיזי ת'תחת הססססססססססקסי הזה שלך וכתבי לנו המשך יפה [:
דייי יוסי הזה מעצבן כלכך לפעמים!!והוא בכלל לא צודק במה שעשהה 😠
חחח גם אני נכנסתי לסיפור חזקק
המשך ושבת שלום 😊
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 13/05/2006) סופה קוראים לה.. לא מאמי ? 😊
וכן כן אני יודעת שאנני משוגעת אבל עם כמה שאני משוגעת אני דורשת המשך אחרת אני ישתגע יותר טובב ? ?! (:
יאללה מורי תזיזי ת'תחת הססססססססססקסי הזה שלך וכתבי לנו המשך יפה [:
כןן...😊
זכרת אה???
חחח...
יאו איזה דפוק אני יביא לו מכוות!
מה הוא חש מזה משנה שיכור לא שיכור !
הם לא היו ביחד ולא כלום אז שילך לחפש ת'חברים שלו ..
וליאוור ?
אם את לא רוצה אותו תגידי לו שאני פה בשבילו מחכה D;
אוווהבת אותך 😘
^^^^
גמנננני=]
ובווווקר טווווף=]
חחחחחחחחחחחחחח לטובתו שזאת לא תהיה ג'ני חח סתם הוא לא עד כדי כך מושפל נכון ? 😉 קיצור מותק תמשיכיי אבל די שיחזרו כבר !~@
😛 יוווווווווווווו פרק מדהים המשך דחוף