מורי מה קרההה?? =[
ובאמת מאמי אל תדברי ככה החיים לא בזבל..הכל בסוף עובר ומסתדר
יווווו מאמי מזה סליחה באמת..
אני נתקעתי עם המחשב דולק עם מוזיקה ועם האתר פתוח בסיפור שלך
אבל לא היה לי עכבר ומקלדת עד עכשיו..
אחלה המשך לופ יו מאמי..
יאהה מאמי אל תדברי ככה... החיים לא בזבל זה רק לפעמים יש ירידות ועליות
אל תדאגי יסתדר בסוף הכל !! אל תהיה עצובה בובה.. לא יפה להיות עצובים!!
מווווווווורי חיכיתי לך אתמול שעעות שתשלחי הודעה יא רעה =[ =[
איפה נעלמת לי ??@
דברי אייתי שאת ככאן לאב יו יום טוווב ותרגייישישי טוב [:
מוררררררררי דברי איתי באייסי..
אוהבתותך!
מוריקייי שלללללללללללללללללי ?!?!
איייייייייייייייייישתי היפה [=
שבת שלום אההוובתי ..
ותמשיכי כבר נוו !!
אני רוצה פרק ר-ו-מ-נ-ט-י.. טוווווווווב ?! של יוסי ומורי היפפים האלה ((:
קקיצ' ממאמי ..
דברי אייייייתי כבר ,
ותהני לך היום כן ? אוי לך אם אני ישמע שלא תהני בגלל משו ! אהמ אאאהמ וזכרי
לא חושבים על כ=ל=ו=ם !! ..
נהנים וזהו [:
אוהבת אחותי 😘
לללללללללא 😢 למה למה למה הוא הלךךך נו מה יש לו זהההה
גם הוא לא מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאך וגם הוא טועה לפעמים 😢😢
חח עזבי מורי נכנסתי לזה חזק :]]
מקשייייייבה ?!?!
אני אוהבת אותך 😘
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 12/05/2006) לללללללללא 😢 למה למה למה הוא הלךךך נו מה יש לו זהההה
גם הוא לא מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאך וגם הוא טועה לפעמים 😢😢
חח עזבי מורי נכנסתי לזה חזק :]]
מקשייייייבה ?!?!
אני אוהבת אותך 😘
נכוןןןןן!
הוא סתם חוצפןןןןןן!
אין לו זכות להתעצבבבבבן!!!!!!!!!!!
הם לא היו ביחד!
חחחחח נכנסתי לזה=]
המששששךך
תווודה יפפפות שלי על התגובבבבות
עוד תגובבבבות 😢
יאהה כמעט בכיתי ..
המשך דחוףף
אורטטלי תודה בובבבי על התגובבה
איפה כולן נעלמו ?! :||