סופסוף חחח
מוחכה להמשך ארוך!!
אוהבת
ייייייייששששש ייייששש !!! איזה כייף סופסוףף המשךךך
אוהבת אותךך מואה עשי המשךך ארוך מגיע לנו 😊
יאא ג'ני וליאור שכבו ?
אז עשית את מה שאמרתי לך ? חח בערך /=
חח אמרתי לך לעשות שהם ישכבו והיא תתעצבן ואז יוסי יותר יתעצבן שזה איכפת לה כ"כ P:
חח טוב בקטטטנה דומה
קיצ'
המשך.
^ 😂
מוריי סופסוף המשך ארוך ויפה
מחכה להמשך..
אוהבתותך =]
QUOTE (_קרנוש_ @ 25/05/2006) ^ 😂
מוריי סופסוף המשך ארוך ויפה
מחכה להמשך..
אוהבתותך =]
😂
מאמי
יצא
לך
מהמם
בטירווווווווווווווווווווף =]]
המשךך
דחוףף
ואני
שמחה
שחזרתת =]]
יוווווסי חסר ליייייי=[[[
פרק מדהיםםםם!
התגעגעתתתתתתי(:
יצא מדהייםםםםםםםםםםם
אין ממש יפהה את כותבת מהמםם
המשךךך
עוד יחזרו אליו כי הוא הכי מושלם בעולם(:
אוהבתותך נסיכה!
שמחה שהכל בסדר ושאת מאושרררת!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 26/05/2006) עוד יחזרו אליו כי הוא הכי מושלם בעולם(:
אוהבתותך נסיכה!
שמחה שהכל בסדר ושאת מאושרררת!
חחח תודה בתי שללי
התגעגעתי אלייייייייייייייך 😊
😁 אני ממש אוהבת ת'סיפור שלך! התחלתי לקרוא אותו לא מזמן וזה היה איזה יומיים שכמעט לא זזתי מהמחשב ורק קראתי את הסיפור שלך! חיכיתי שאני אסיים את הכל ואז אני אגיב לך! קיצור תמשיכי זה סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף !
אוהבתת אותך! - ברוש!