רואה שלא נטשו?!(:
גמני התגעגעתתי אללללליך=]
פרק מדהיםםםם!!!
ואפ'חד לא נטש ת'סיפור שלך...
הייתה לי תקווה שתמשיכי אותו ולא אכזבת :]
מחכה להמשך...
שבת שלום 😊
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 27/05/2006) נו מורי תמשיכי
^^
אוקי מאמי..מבינות
כיף לך מבחן אחרון חח..בהיסטוריה בעע
בהצלחה
~שבוע טוב~
תמשיכייי כבררררררררררררר חחחחחח !!
אני ממש ממש אוהבתת את הסיפור שלך=] =] =]
מואההההההההההההההההההההההההה
ברוששש😘