איזה יפה סיפור פשוט מדהיםם מהמם
המשך מהרמהרמהרר
יוווווווו הליאור הזה נשמע כל כך מושלם גררר
יפה , יאא שלא יסבך אותה =]
אם היא לא רוצה אותו שתביא לי P;
המשך אהוובתי...
מואאאה 😘
חח לא כועסות מאמי /=
אם את רוצהה לדדבר או משו' אני תמיד פה לשמוע שתתדעי למרות שגמאני לא הכי במצברוח/:
קורה..יעבור בע"ה
לא כועסות מבינות אותך
פרק יפה..המשךך
לא כועסות=]
יש לך חיייים...כמו לכולננו(:
מבינה אותך!
פרק מדהיייים
איזה יפפההה מהמםםםם אהבתי מאודד
המשךך =]
עוד קצת תגובות ובערב יהיה המשך 😊
מאמי
המשך
דחוףףףףף 😉
זה
מדהים
כ"כ
ושתירצי לספר לנו מה עבר עליי אנחנו תמיד נקשיב לך (מבטיחה לךך!) 😂
אוהבת, סופוש =]