וואי וואי שלא תיסתבכך עכשיו....
המשך =]
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 26/04/2006) איך אפשר לא לאההההוב?!!
את כותבת בצורה מדדדדדהימממה!
וזה היה קצרררר=[
מחכה להמשך נוססף😊
מואאאאאאה
😠
יאא מאמי..
איזה פרק יפהה..
מתי המשך?
תוווווווודה יפות שלי !
חנצ'וק מאמי אם לא עניתי לך כניראה לא הייתי על המחשב.
אני מצטערת מאמוש [= אוהבת אותתתך !@#$
אוהבת את כולככככככככככככככככככככככככככככככככככן 😊
וואי אתן כאלה מתוקות [=
מואה
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/04/2006) =/
את כועסת עליי ? 😢
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 27/04/2006) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/04/2006) =/
את כועסת עליי ? 😢
את בכלל לא אוהבת אותי =[
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/04/2006) QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 27/04/2006) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/04/2006) =/
את כועסת עליי ? 😢
את בכלל לא אוהבת אותי =[
סתממממממממממי
את ילדה מושלמממת איך אפפפשר שלא לאהובבב אותך ?!
אני מתתתתה עלייך [=
בבבבבבבבבבבבבבבטח בטח
בגלל זה את שמה עלי בולבול 50 ס"מ P:
ברור שאהבנוו..פרק יפה
ושלא תסתבך עם יוסי בגלל ליאור\=
המשךך מואההה
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 26/04/2006) בבבבבבבבבבבבבבבטח בטח
בגלל זה את שמה עלי בולבול 50 ס"מ P:
לא נכון,איך את מדבבברת ?! אני מתה עלייך ! שום בולבול 50 סמ' ..
דברי איתי הכי מהר שאפפפשר יפפפתי [=
מושלמממות שלי,המשך?!
יהיה מחר !
אוהבת אתככככן מלא..
מווורי
איזהההה טיפששששש
המשךך מאמי