חחח אהבתי בטירוףף..=]
המשך
למה עצובה מאמי??? לא משנה מה קרה יהיה בסדר בובה!
המשךך
חחח אהבתי ת'פרק ...
המשך מאמי =]
יפות שלי
הכל בסדר אל תדאגו
והמשך יהיה יותר מאוחר [=
אוהבת אתכן
חחח פרק מדהיייייייםם!
הג'ני הזאאאת..חחח רוססססיה מסריחחחחה!
אם יוסי ידלקק עללליה והיא תיגרוםם בעיותת אני א#%^$%&^&$%#^$% אותוו!
מבטיחחחחה!
מחכה להמשך יפפה שלליי ושמחה שהכל התסדר לך=]
אווהבתתת המממממוניייים (:
בתתתתאלוש =P
נוו מור תמשיכי..
מה קרה בזמן האחרון את מזניחה אותנו..לא יפה \=
מבינה אותך מאמי..יש לך חיים לפני האתר..קחי לך תזמן נחכה
וסתם שאלה..את בכיתה ט'?
אוהבתותך המון [=
איך אפשר לא לאההההוב?!!
את כותבת בצורה מדדדדדהימממה!
וזה היה קצרררר=[
מחכה להמשך נוססף😊
מואאאאאאה
ממ תמשיכיייייייי
ותודה על היחס באמת /:
אני שולחת לך הודעה באייייסי ואת לא עונה /=
שיהיהההההה