את כותבת ממש ממש ממש מדהים פשוט מושלם הפרק(:
ואאאאי מורררררררריייייייייי
2 המשכים מדהימייייייייייים
איןןן היוסי הזה כזה מושששללללם!
איזהה המשכייםם די דיי! את פשוט כישרררררון!!
תמשיכי הככככי דחוףףףףף שבעולםם!
אוהבבבבתותך=]
איפה המשך?!?! 😮
דיי מור לאן נעלמת 😠
ה-מ-ש-ך- דחוף!!
ימזניחהה באסה איתך 😢
אוףף דיי התמכרתי
המשך!!!!!!!!!
חחחח קרציה אני 😛
יאאאו איזו מאאכזבת אתתתתתת ||: חבל על הזמממממממממממממממממן
חחח זה לא הזויי מורמור!!
יש לכולם פה חיים לפני האתר זה בסדר..
העיקר שתמשיכי אוהבתת מאודיי אורטל
טווווווווב נו.. סולחת 😊 חח כפרוונני עליך 😘
ושלחת לי הודעה באיסי מאמי..מה ררצית ?!
קקיצ'
שימי הממשך
אוווווווהבבבבבת הכי הכי
מבינננה אותךך=]
בהצלחהה בריקקקוד..גררר גם לי יש מבחן כזה בקררררוב..סעעעמק=[
אאוההההבת ומחכה לההההמשכי=]
אאאאארוך כה?!
😁 מווור
יא חיייה חחח..
טחחחח איזה סתומה היא יווו
וקרה משו?!
דברי איתי באיסי
חח מורי פרק מצחחיק ביותר
ג'ני חחחחחח קרעת אותי!!!1..
רק שלא תבנה על יוסי..אחרת היא תצטרך לקבוע לעצמה גם ניתוח לשפתיים ולעייין ממה שאני יעשה לה חחח P:
ומה קרה מאמי ?
דבבבברי איתי /:
אוהבת ואאאאאאל תהיי עצובה . .
חחחח פרק מצחיק...קרעת אותי עם הקטע של המסטיק
מה קרה מאמי?? למה עצובה?